۰

لپ تاپ لنوو z510

بازدید 1540

در میان لیست تولید کننده های محصولات دیجیتالی نظیر تبلت و لپ تاپ می توان نام  لنوو را به خوبی دید. کیفیت محصولات این برند بسیار شبیه به برند های پرچم دار بازار تکنولوژی است. اگر شما قصد دارید به زودی یک لپ تاپ جالب خریداری کنید توصیه ما این است که در میان لیست کاندیدای خود، لپ تاپ لنوو z510 را هم بگنجانید.

لپ تاپ لنوو z510

به عنوان تعریفی کلی از این محصول باید باید بگوییم که ابعاد لپ تاپ لنوو z510 به صورت ۳۸۰ × ۲۶۵ × ۲۵ میلی‌متر تعیین شده است که قطعات داخلی و بدنه موجب شده این سیستم، ۲٫۲۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.

لپ تاپ لنوو z510

از نظر پردازنده این لپ تاپ از پردازنده های نسل چهارم اینتل یعنی Core i5  استفاده می کند که سرعت پردازش آن ۲٫۵۰GHz تا ۳٫۱۰ GHz اندازه گیری شده است. یکی از آیتم های مهم برای لپ تاپ ها حافظه رم مناسب است که این سیستم دارای یک رم ۶ گیگابایتی از نوع DDR3 است. حافظه داخلی هم از نوع دیسک سخت بوده که با ظرفیت یک ترابایت، نیازهای حافظه ای کاربران را مرتفع می کند.

لپ تاپ لنوو z510لپ تاپ لنوو z510

کسانی که این لپ تاپ را خریداری کرده اند از پردازش گرافیکی آن راضی اند و یکی از دلایل آن که می توان فیلم های پر کیفیت و بازی های پر حجم را روی این سیستم بدون پارازیت مشاهده کرد این است که از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA GeForce GT 740M 2GB استفاده می کند.

لپ تاپ لنوو z510

همچنین صفحه نمایش این سیستم از نوع lcd بوده که دارای اندازه ی ۱۵٫۶ اینچ می باشد. رزولوشن صفحه نمایش۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل می باشد که از روکش مات بهره می برد اما متاسفانه قابلیت تاچ برای این نمایشگر بکار برده نشده است بنابراین نمی توان از ویندوز ۸ به صورت لمسی در این سیستم بهره برد.

لپ تاپ لنوو z510

متاسفانه کنتراست تصویر چندان جالب نیست چرا که هنگام بازی یا مشاهده فیلم برخی قسمت های مشکی رنگ به رنگ خاکستری یا سایه نمایش داده می شود. همچنین اگر بخواهید به طور زاویه دار، یا از بالا و پایین به نمایشگر نگاه کنید کیفیت تصاویر تفاوت پیدا خواهد کرد.

لپ تاپ لنوو z510

همچنین باتری این لپ تاپ یک باتری ۴ سلولی است.

این سیستم دارای دو پورت usb3  و یک پورت USB 2 است. علاوه بر این سیستم دارای دو پورت VGA  و HDMI نیز می باشد. همچنین Z510 از بلوتوث داخلی و WIFI نیز بهره مند است و نیازهای کاربران را به خوبی پاسخ می دهد اما دارای مودم نیست.

لپ تاپ لنوو z510

کیبرد این سیستم دارای یک پس زمینه ی نوری است که امکان کار کردن با سیستم در تاریکی را بوجود می آورد. سیستم صوتی این دستگاه شامل بلندگوهای استریو JBL می شود که موسیقی دوستان می توانند از آن لذت ببرند. از سویی، وجود وبکم هم کمک می کند تا بتوانید تماس های رایانه ای مناسبی داشته باشید.

لپ تاپ لنوو z510

متاسفانه باتری این دستگاه، لیتیومی غیر قابل تعویض می باشد. ظرفیت این باتری ۴۸ وات-ساعت می باشد. زمان خرید این دستگاه باید به شما آداپتور و کابل برق
DVD درایورهای Windows 8 دفترچه راهنما نیز تحویل بدهند

لپ تاپ لنوو z510

کل حافظه ی گرافیکی این سیستم ۴ گیگابایت است که تنها ۲ گیگابایت آن به پردازنده اختصاص داده می شود. کیبرد و دکمه های آن بسیار متفاوت از سایر کیبرد ها ساخته شده است. دکمه ها در این صفحه کلید دارای انحنای جالبی است که طرح صفحه کلید را کلا عوض کرده است.

لپ تاپ لنوو z510

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.