۰

تصاویر و مشخصات تبلت Nexus 7

تبلت Nexus 7
بازدید 1456

تبلت Nexus 7

تبلت Nexus 7

سی ام جولای رسما تبلت جدید Nexus 7 2 رونمایی می شود و مطابق معمول تصاویر و مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه قبل از شوی رسمی منتشر شده است. کاربر سایت Reddit با انتشار تازه ترین تصاویر از این تبلت، مشخصات بیشتری را منتشر کرد و بلافاصله سایت “آندروید پلیس” نیز جزییات بیشتری را عرضه کرد.

تبلت Nexus 7

تبلت Nexus 7

بر این اساس، نام کد شده دستگاه Razor بوده و این تبلت ۷ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل تعریف شده و روی صفحه نمایگشگر البته عدد ۱۲۰۰ در ۱۸۲۴ پیکسل را می توان دید. پردازنده دستگاه کوآلکوم ۱٫۵ گیگاهرتزی از نوع چهار هسته ای S4 pro بوده و دو گیگ رم دارد. همچنین گرافیک دستگاه از نوع Andreno 320  به عنوان جی پی یوی دستگاه است.

تبلت Nexus 7

تبلت Nexus 7

سیستم عامل دستگاه آندروید ۴٫۳ بوده و باید منتظر بود تا تغییرات ۴٫۳ در مقایسه با ۴٫۲ را در هفته بعد در شوی رسمی ببینیم. سیستم محک زنی Quadrant بر اساس مقایسه گرافیک و پرفورمنس و سی پی یو و .. به این تبلت امتیاز ۵۵۰۰ را داده که در مقایسه با امتیاز نسل قبلی ۴۲۰۰ بهتر شده است. بر این اساس این تبلت از اچ تی سی وان ایکس، ایسوس ترنسفورمر پرایم، موتورولا آتریکس، گلکسی تب ۱۰٫۱ بالاتر است.گفته می شود مدل ۳۲ گیگی این دستگاه ۲۲۹ دلار قیمت خواهد داشت.

تبلت Nexus 7

تبلت Nexus 7

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.