۰

معرفی نرم افزارهای آیفون-سری دوم

Furnish
بازدید 1807

Furnish

Furnish

Furnish

این نرم افزار هم برای چیدمان منزل و هر سالنی به کار طراحان و خانم های خانه می آید! با استفاده از Furnish اثاثیه های خود را انتخاب و با کمک نرم افزار چینش بهتری برای آن در نظر بگیرید.

 Postcards

Postcards

Postcards

این نرم افزار برای وبلاگ Tumblr طراحی شده است، شما اگر از محتویات این وبلاگ لذت می برید می توانید این نرم افزار را نصب کنید، و به طور مرتب پست های آن را در گوشی خود دنبال کنید.

Analog

Analog

Analog

این نرم افزار درواقع یک ابزار مجزا برای اعمال افکت های مناسب بر روی عکس هایی است که با دوربین گوشی خود می گیرید. برای این کار اول عکس را انتخاب، در درجه دوم،افکت مورد نظر را انتخاب و بر روی عکس خود اعمال کنید.

Tall Tall Chess

Tall Tall Chess

Tall Tall Chess

این نرم افزار هم همانطور که از نامش مشخص است یک اپلیکیشن شطرنج است. اگر به این بازی فکری رقابتی علاقه دارید می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید و لذت ببرید.

Easter

Easter

Easter

حتما همه شما به این مشکل بر خورده اید که هر زمانی دنبال چیزی هستین پیداش نمی کنین! این موضوع مخصوصا برای جوون های امروز که معمولا تفریح اصلیشون رستوران رففتن هست، بیشتر نمود پیدا می کنه.همیشه بعد از گردش به دنبال مکان مناسبی برای استراحت و شام خوردن هستند و دقیقا همون موقع به فکر هیچکس نمیرسه! تازه کافیه یک نفر ایده ای به ذهنش برسه، مطمئنا همه مخالفت می کنن!نرم افزار رایگان Easter کمک حال بسیار خوبی برای شما برای حل این مشکل است. امتحان کردنش برای ایرانی ها هم ضرری نداره. مخصوصا اگر بخواهیم از اون ایده بگیریم.

Moment Camera

Moment Camera

Moment Camera

تقریبا اکثر استفاده کنندگان از آیفون با این نظر موافق هستند که نرم افزار اصلی تعبیه شده برای عکاسی و فیلمبرداری امکانات کافی ندارد و معمولا همیشه باید از نرم افزارهای جانبی برای تغییر حالات عکس گرفته شده استفاده کرد. برای این منظور البته فروشگاه نرم افزار اپل راه حل هایی ارائه کرده که معمولا بسیار گران قیمت هستند.در بین آنها نرم افزار Moment Camera رو می توان به عنوان جایگزین مناسب برای عکاسی با فیلترها و ابزارهای مناسب نام برد. مخصوصا با قیمت بسیار مناسب آن در مقابل امکاناتی که ارائه می کند!

Double Music Player

Double Music Player

Double Music Player

معمولا همیشه شما موسیقی بهتری نسبت به دیگران گوش می دهید! بیشتر مواقع بقل دستی شما موسیقی گوش می دهد که واقعا خجالت آور و آزار دهنده است!نرم افزار رایگان Double Music Player معمولا راه حل خوبی برای شما دارد. می توانید با استفاده از این نرم افزار دو موسیقی را انتخاب کنید و یکی را بروی هدفون بقل دستی اجرا کنید! حتی می توانید صدا آنرا تنظیم کنید! شاید شبیه به شوخی به نطر برسد ولی ایده جالب برای استفاده از ابزارهای کمکی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Instafeed

Instafeed

Instafeed

یکی از اشکالاتی که از Instagram می گیرند این است که به صورت در هم ریخته و نامنظم، پشت سر همعکس ها و تصاویر را نمایش می دهد. معمولا نمی توان به طور مشخص دسته بندی برای تصاویر داشت و آنها را مرتب کرد.با استفاده از نرم افزار رایگان Instafeed می توان فید های جداگانه برای بخش های مختلف و دسته های دلخواه شما مشخص کرد. نیاز نیست تمام دنبال کننده ها را در یک جا و آن هم در صفحه اصلی دی. می توان دسته های مختلف با دنبال کننده های مختلف تعریف کرد و حتی از راهنمایی ها و پیشنهادات Instafeed برای دسته بندی و پیدا کردن دنبال کننده استفاده کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.