۰

با تخفیف باز هیچ تخفیفی را از دست ندهید

بازدید 1403

سایت های خرید گروهی چند سالی می شود که در وب ایران مشغول به فعالیت هستند و در این مدت طرفداران بسیاری یافته اند. این طور سایت ها تخفیف های قابل توجهی را برای اقلام مختلف ارائه می کنند و در صورت به حد نصاب رسیدن کاربران برای هر یک، آن تخفیف اجرایی می شود.

com.irbiti.takhfifbaz

برای مثال اگر قیمت بلیط یک سینما ۱۰ هزار تومان باشد، سایت های خرید گروهی آن را به قیمت ۵ هزار تومان به فروش می رسانند، منتهی حداقل ۳۰ نفر باید بلیط را خریداری نمایند.

takhfif-baz-app-android

پیشنهادهای جذاب و تخفیف های قابل توجه سایت هایی با این رویکرد را به شدت محبوب کرده اند، به نحوی که بسیاری از کاربران هر روز با مراجعه به این سایت ها تلاش می کنند در جریان آخرین تخفیف ها قرار بگیرند. در این میان اپلیکیشن «تخفیف باز» شما را از مراجعه هر روزه به این سایت ها بی نیاز می کند و کلیه اطلاعات آنها را به موبایل تان می آورد.

این اپلیکیشن با اتصال به چند سایت مختلف تخفیف گروهی، اطلاعات آنها را دریافت می کند و سپس کلیه تخفیف ها را در دسته بندی های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در این اپلیکیشن دسته بندی هایی مانند «سفر، ورزشی، خوردنی، سلامت و زیبایی و …» دیده می شود که با رفتن به داخل هر یک از آنها می توان تخفیف های موجود را مشاهده نمود و جهت خریدشان به سایت عرضه کننده مراجعه کرد.

دانلود از کافه بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.