۰

مشاهده محل پمپ بنزین ها را بر روی نقشه با iBenzin

بازدید 981

اگر تا به حال در محله ای غریبه چراغ بنزینتان روشن شده باشد و استرس تمام شدن بنزین و یافتن پمپ بنزین را کشیده باشید، قطعا اهمیت برنامه ای مثال iBenzin را درک می کنید.این اپلیکیشن ایده ساده ای دارد که می تواند نجات بخش شما در شرایط دشوار باشد. با iBenzin می توانید محل پمپ بنزین ها را بر روی نقشه مشاهده کنید و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

ir.codestudio.android.ibenzin1

این اپلیکیشن موقعیت کنونی شما بر روی نقشه را تشخیص می دهد و نزدیک ترین پمپ بنزین های اطراف را نمایش می دهد. با انتخاب هر یک از پمپ بنزین ها آدرس و شماره تلفن آن بر روی صفحه درج می شود و همچنین گزینه ای به نام نمایش مسیر در اختیار شما قرار می گیرد که همانطور که از نام آن نیز بر میاید، وظیفه اش این است که از موقعیت کنونی شما مسیر رسیدن به پمپ بنزین را برایتان بر روی نقشه رسم کند.

این سرویس علاوه بر اپلیکیشن موبایل، خدمات خود را بر بستر اینترنت هم ارائه می دهد که علاقه مندان به استفاده از آن می توانند به سایت آی بنزین مراجعه نمایند. شایان ذکر است که آی بنزنین صرفا مختص تهران نمی شود و در حال حاضر اطلاعات شهر های بسیاری از جمله اهواز، مشهد، تبریز، اصفهان و …را نیز در خود جای داده است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.