۱

قابلیت استفاده همزمان از چند برنامه چت در ویندوز ۱۰

بازدید 1222

مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس خود از ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ پرده برداشته است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های ویندوز ۱۰ قابلیت استفاده همزمان از چند برنامه چت است.

b82b6d154c0cd2a203dc3ec32c4534a6_XL

اگر برای ارتباط با دوستان خود از سوویچ کردن بین برنامه‌های مختلف پیام‌رسان خسته شده‌اید، احتمالا از ویژگی جدید ویندوز ۱۰ استقبال خواهید کرد. مایکروسافت در جریان رویداد خود کلاینت پیام‌رسان جدید ویندز را معرفی کرد که قادر است تا چند سرویس مبتنی بر اینترنت را بصورت یکپارچه درآورد و مکالمه‌ی واحدی را برای هر شخص صرف نظر از اینکه از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، ایجاد کند. این امر تقریبا مشابه چت در اَپ پیام‌های اپل یا هنگ‌اوت گوگل است. بدون تردید توسعه‌دهندگان به پشتیبانی در این زمینه نیاز دارند چرا که نباید انتظار داشته باشیم تا واتس‌اَپ و لاین با معجزه به کلاینت ویندوز اضافه شوند. بنابراین شما قادر خواهید بود مکالمه‌ای را که با دوست خود از طریق برای مثال وایبر داشته‌اید، با اسکایپ ادامه دهید.

مسلما قابلیت یکپارچه‌سازی چت‌هایی که از طریق نرم‌افزارهای مختلف با افراد گوناگون انجام می‌شوند، برای کسانی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعال هستند، بسیار مفید است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.