۰

لنوو تبلت Yoga A12 را معرفی کرد؛ اندروید در قالب لپ تاپی اقتصادی

بازدید 2255

بازار تبلت ها روز به روز فشرده تر شده و کاربران بیشتر به لپ تاپ روی می آورند، اما لنوو هنوز از تلاش در این حوزه دست بر نداشته و به تازگی محصولی به نام Yoga A12 را معرفی کرده.این دستگاه تبلتی ۱۲٫۲ اینچی در فرم فکتور لپ تاپ است که یکی از بهترین گزینه های پیش روی کاربران سیستم عامل اندروید محسوب می شود، چون قیمت و مشخصاتی کاملاً مناسب دارد، و به نوعی می توان آن را معادل لپ تاپ حرفه ای Yoga Book برای اندروید دانست.

یوگا A12 بین حالات مختلف قابل تبدیل است و می توانید برای تماشای فیلم یا انجام فعالیت های مختلف، آن را به شیوه دلخواه خود درآورید. لنوو برای کاهش ضخامت کلی دستگاه، کیبورد فیزیکی را حذف کرده و به جای آن از صفحه ای تخت و لمسی استفاده کرده که البته در ابتدای کار استفاده از آن کمی دشوار است.

لنوو در A12 از چیپ Atom x5 ساخت اینتل استفاده کرده و ۲ گیگابایت رَم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را نیز در کنار آن قرار داده. طبق ادعای سازنده شارژدهی باتری این دستگاه به ۱۳ ساعت خواهد رسید، که بیشتر از نیاز بسیاری از کاربران در طول یک روز کامل است.مسلماً با این سخت افزار متوسط در کنار سیستم عامل اندروید نباید انتظار فعالیت های حرفه ای را از Yoga A12 داشته باشید، بنابراین کاربردهای اصلی این دستگاه شامل وب گردی و سرگرمی خواهد بود، و به همین دلیل لنوو قیمت مناسب ۲۹۹ دلاری را برای آن در نظر گرفته که از دو روز دیگر یعنی هشتم فوریه (بیستم بهمن) وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.