۰

نسل جدید ساعت‌های هوشمند Pebble با بدنه فلزی

بازدید 1134

php0whjao
ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی، یکی از آن بخش‌هایی است که بدون شک علاقمندان بسیاری را در نمایشگاه CES‌ به سمت غرقه تولیدکنندگان این گونه دستگاه‌ها کشانده است. نمایشگاه CES امسال نیز از این نوع محصولات خالی نیست و در آن هنوز هم ردپای ساعت هوشمند Pebble که در نمایشگاه سال گذشته معرفی شد، دیده می‌شود. البته این بار با همراهی نسل جدید، یعنی ساعت  هوشمند Pebble از جنس استیل! با ما برای جزئیات بیشتر همراه شوید.

php35pwb2

در هنگام باز کردن ساعت هوشمند جدید Pebble‌ با دو بند چرمی و فلزی هماهنگ با دستگاه، روبرو خواهید شد. همچنین به لحاظ نرم‌افزاری نیز، به روزرسانی سیستم عامل این ساعت به نسخه جدید با آغاز کار فروشگاه اپلیکیشن مخصوص این ساعت‌ها می‌تواند تجربه لذت‌بخش‌تری در استفاده از یک ساعت هوشمند که قرار است محصولات هوشمند شما را تکمیل کند، به ارمغان بیاورد. د ر حال حاضر بیش از ۶٫۰۰۰ توسعه دهنده اپلیکیشن از جمله مرسدس، ESPN, Pandora, GoPro و Yelp برای ارائه اپلیکیشن‌هایشان در این ساعت اقدام نموده‌اند.

phpbzvfhl

ساعت‌های هوشمند Pebble در ۲۸ ژانویه و با قیمت ۲۴۹  دلار از طریق سایت این محصول به فروش می‌رسند. همچنین نسل قبلی این ساعت‌ها که در سال پیش معرفی شد به زودی و با اختلاف قیمت صد دلار به بازار قدم خواهد گذاشت.

 جهت دسترسی به اخبار  CES 2014 اینجا  کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.