۰

مهم ترین پی سی ها و تبلت های نمایش داده شده در CES 2015

بازدید 1230

118

امسال سال قابل اهمیتی برای کامپیوترها در CES بود. از لپ تاپ های جدید گرفته تا دسکتاپ ها و… از هر شرکت بزرگ تولید کننده جذابیت بالایی برای ما داشت. از نوت بوک های سبک با سخت افزار نسبتا ضعیف مورد توجه قرار گرفتند تا تکنولوژی های جدیدتر.

2

Dell ادعا می کند این کوچکترین لپ تاپ ۱۳ اینچی در کره خاکی است و توضیح می دهد که این اندازه کوچک، نتیجه تحقیقات بسیار و مهندسی های جادویی است.

3

Pavilion Mini و Stream Mini دو کامپیوتر کوچک و جیبی از HP هستند که قیمت شان از ۱۷۹ دلار آغاز می شود.

4

به عنوان یه دستگاه جدا ۰٫۷۷۱ کیلوگرم وزن دارد و در حالت کیبورد دار تقریبا ۹۳۰ گرم. این ها سبک ترین لپ تاپ های ۱۳ اینچی تمام ادوار هستند.

5

این دستگاه به نوعی حد واسط کروم بوک ها و لپ تاپ های معمولی است. Acer این کروم بوک را به سخت افزاری قدرتمند مجهز کرده ولی در عین حال سیستم عامل کروم روی آن اجرا می شود.

6

در CES 2015، سری Flex از لنوو، طراحی جدیدی را به نمایش گذاشت. لولای آن حالا به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد و در حالات مختلف می توان از آن استفاده کرد، دقیقا مثل سری یوگا.

7

خط تولید ThinkPad Yoga با نسل جدیدی در حال گسترش است. مدل های ۱۴ و ۱۵ اینجی بزرگ ترین نمایشگر های کنونی را برای سری یوگا رقم زده اند.

8

طرفداران قلم ها باید توجه خاصی به Yoga Tab 2 داشته باشند که از تکنولوژی AnyPen بهره می برد. این تبلت ویندوزی می تواند هر جسم آهنی را شناسایی کند (مانند این چاقو که در تصویر بالا می بینید).

9

همانند ورژن پیشین. Portege Z20T هنوز هم تبلتی با کیبورد قابل جدا شدن است اما اندازه آن از ۱۱٫۶ اینچ به ۱۲٫۵ اینچ رسیده است. قلمی باریک در بدنه تبلت گنجانده شده اما یک قلم بزرگ دیگر هم درون آن قرار گرفته است.

10

برای کسانی که دوست دارند همیشه متفاوت باشند، Nitro V 17 بت دوربین RealSense 3D در سال ۲۰۱۵ به بازار می آید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.