۰

روش ساخت apple ID در MAC، PC، iPHONE، iPAD و iPOD

بازدید 1342

برای اینکه بتوانید از برنامه ها و سرویس های اپلی استفاده کنید، شرکت اپل برنامه هایی برای شما قرار داده که برای استفاده از آن ها نیاز به یک آی دی و شناسه اپلی دارید که به عنوان apple id مشهور است! شما می توانید برای هر سرویس نظیر کتاب های اپل، موزیک های اپل، حتی نرم افزارها و فروشگاه های اپل آی دی های جداگانه ای داشته باشید اما خود اپل به شما پیشنهاد می دهد که از یک آی دی مشترک استفاده کنید. روش های ساختن ID به صورت پولی و غیر پولی متفاوت است. آموزش امروز ما برای این است که بتوانید یک APPLE ID بدون استفاده از کارت های پرداخت بسازید. روش روش بسیار ساده ایست و در چند گام انجام می شود.

روش درست کردن و ساختن apple ID در MAC یا PC

همانطور که می دانید رابط کاربری اپل، با شما و سیستم هایتان iTunes است! برای ساختن آی دی اپل هم نیاز به iTunes دارید. زمانی که با استفاده از مک یا ویندوز می خواهید این آی دی را داشته باشید کافیست اول از همه iTunes را باز کنید. وقتی این برنامه را باز کردید می توانید گزینه iTunes Store را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. این گزینه را باید در بالا و سمت راست مشاهده کنید. وقتی باز کردید به سمت پایین و سمت راست حرکت کنید تا بتوانید نام کشور و پرچم خود را انتخاب کنید. اگر نتوانید نام کشور خود را از اینجا بیابید کافیست کلیک کنید روی flag و از انجا اقدام کنید.

حالا می توانید به قسمت هایی مثل App Store, Music, TV Shows, or Books از فروشگاه بروید.

روش ساخت apple ID

حالا می توانید هر نوع محصولی که دوست دارید و به طور رایگان ارائه شده است را مشاهده کنید و دانلود کنید. موارد رایگان را با تیکت Free در کنار آن و یا حتی با عناوینی مثل top Free مشاهده کنید.

روش ساخت apple ID

وقتی برای دانلود کلیک می کنید، از شما خواسته می شود که apple ID خود را وارد کنید! به همین منظور باید اول روی Create Apple ID کلیک کنید!

در این مرحله دستورالعمل های لازم به شما ارائه می شود، زمانی که نوع کارت های پرداختی به شما پیشنهاد می شود شما باید None را انتخاب کنید که در عکس زیر نمایش داده شده است.

روش ساخت apple ID

در این مرحله تمام موارد خواسته شده نظیر اطلاعات شخصی تان را باید وارد کنید. بعد از تایید اطلاعات و تهیه و ساخت آی دی اپل، از شما خواسته می شود که ایمیل تاییدی را که برایتان ارسال شده باز کنید و روی لینک مربوطه کلیک کنید! تا عضویت و ایجاد آی دی تان با تایید شما نهایی شود.

نحوه ساختن APPLE ID در iPhone ، iPad،یا iPod touch

زمانی که می خواهید با وسایلی نظیر آی پد و آیفون و… یک آی دی بسازید، راحت تر می توانید به این مورد نائل شوید. زیر مجموعه های آیتونز هر کدام جداگانه به صورت اپلیکیشن های جداگانه روی سیستم هایتان قرار دارد. برای شروع ساختن یک آی دی برای اپل یکی از این نرم افزارها مثل App Store، iTunes Store،یا iBooks Storeرا باز کنید. کافیست یک برنامه رایگان مثل موسیقی، نرم افزار و … را پیدا کنید.

روش ساخت apple ID

زمانی که می خواهید نرم افزار را دریافت کنید همچون روش ساخت شناسه اپل در مک و پی سی، از شما یک APPLE ID می خواهند، که در اینجاست که باید روی Create New Apple ID کلیک کنید و شروع به ساخت یک اکانت تازه کنید.

دوباره به شما دستورالعمل هایی ارائه می شود و کارت های پرداخت پیشنهادی را نمایش می دهند که در انتهای آن عبارت NONE مشاهده می کنید که باید همان را انتخاب کنید.

روش ساخت apple ID

زمانی که این گزینه را انتخاب کردید کافیست که فرم مربوطه را مثل ساختن هر شناسه ای پر کنید، و عملیات ساختن شناسه را تکمیل کنید! بعد از تکمیل اطلاعات شما برای ساخت این شناسه کافی است که ایمیلی که اپل برای شما ارسال می کند را باز کنید و بعد از مشاهده آن، روی لینک تایید نهایی کلیک کنید.

با این کار شما هویت خود را تایید کرده اید و اپل با خیال راحت شناسه را برایتان می سازد و شما می توانید هر گزینه ای که دوست داشته باشید به راحتی دانلود کنید

البته به این دو نکته توجه کنید!

زمانی که شما می خواهید نرم افزاری دانلود کنید، یا از محصول رایگانی استفاده کنید، باید عنوان free را در کنار آن ببینید تا بتوانید به صورت رایگان دانلود کنید. اما اگر محصول پولی بخواهید دانلود کنید لازم نیست شناسه ای دیگر بسازید و حسابتان را اعتباری کنید! کافیست با همین آی دی که ساخته اید وارد شوید و نرم افزار پولی خود را انتخاب کنید و از آن جا به طور مستقیم پرداخت را انجام دهید!

عموما این روش ساختن شناسه و دانلود کردن نرم افزار ها و محصولات به کاربران پیشنهاد می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.