۰

معرفی اپلیکیشن قبضک

بازدید 1301

sina.apps.ghabzak

حتما به یاد دارید در سالهای نه چندان دور، برای پرداخت قبوض آب، برق و… باید به بانک مراجعه میکردید و زمان زیادی در صف های طولانی منتظر می ماندید. با پیشرفت فناوری اطلاعات در کشور عزیزمان ایران، عملیات بانکی نیز پیشرفته تر و روش های نوینی جایگزین امور سنتی شدند.این روزها پرداخت قبض نیز به راحتی انجام پذیر است و نقد و بررسی امروز ما در رابطه با برنامه ایست که سهولت انجام این کار را بیشتر میکند. همراه ما باشید تا اپلیکیشن اندرویدی “قبضک” را به شما معرفی کنیم.

قبضک

رابط کاربری:

مخاطبان انتظار عملکرد سریعی از اینگونه برنامه ها دارند بطوریکه بدون کمترین زحمتی عملیات موردنظر خود را انجام دهند. “قبضک” دسترسی سریع و راحتی را برای پرداخت قبوض شما فراهم آورده است. کار با این برنامه برای افراد غیر حرفه ای نیز آسان خواهد بود.

طراحی گرافیکی این برنامه اندرویدی نیز به خوبی انجام گرفته و اصولی مانند هماهنگی رنگ ها با یکدیگر و چینش مرتب متن و فهرست ها رعایت گردیده است. فونت مناسب به کار رفته در آن، عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی و همچنین استفاده از آیکون های گویا، از دیگر نقاط قوت “قبضک” در این بخش محسوب میشوند.

ایده ای که به زیباترشدن محیط این اپلیکیشن کمک کرده است، نمایش آرم شرکت های مربوطه میباشد. این آرم ها در کنار مشخصات قبض در صفحه اصلی و همچنین در سربرگ برنامه به نمایش درمی آیند.

قبضک

کاربرد:

درست است که میتوانید توسط دستگاه های خودپرداز، اینترنت ویا به صورت تلفنی قبوض خود را بپردازید اما نزدیکترین وسیله به شما، مسلما گوشی تلفن همراه است. از این رو “قبضک” چهره کاربردی تری نسبت به روش هایی که ذکر شد پیدا میکند و این موضوع هنگامی بزرگتر جلوه مینماید که عملیات پرداخت بدون نیاز به اینترنت انجام خواهد شد!

امور بانکی لازم جهت پرداخت هزینه قبض، توسط USSD های شرکت معتبر آسان پرداخت صورت میپذیرد که هیچگونه مبلغ اضافی از شما کسر نمیگردد.

نحوه عملکرد این اپلیکیشن اندرویدی بسیار ساده میباشد و کافی است پس از فشردن دکمه “اسکن بارکد” دوربین گوشی را بر روی بارکد قبض نگه دارید. پس از اسکن اطلاعات قبض و مبلغ آن نمایش می یابد که میتوانید آن را پرداخت کنید.

کاربرد “قبضک” به همینجا ختم نمیشود. پس از اسکن قبض میتوانید آن را ذخیره نمایید و در زمان دلخواه اقدام به پرداخت کنید. بعد از پرداختن مبلغ نیز هنوز اطلاعات قبض در برنامه باقی میماند با این تفاوت که عبارت “پرداخت شده” در زیر آن نشان داده میشود.

راه دیگری هم به غیر از اسکن بارکد وجود دارد و آن وارد کردن شناسه های قبض به صورت دستی میباشد. درواقع دلیل افزودن این قابلیت به برنامه، احتمال وجود مشکل در برخی از گوشی ها درهنگام استفاده از روش اسکن بوده است.

قبضک

قیمت:

“قبضک” هم اکنون با احتساب ۳۰ درصد تخفیف، با قیمت مناسبی در دسترس قرار دارد. اگر از تخفیف هم صرفنظر کنیم باز هم قیمت آن منصفانه است.

دانلود از بازار

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.