۰

تبدیل موبایل به یک اسکنر با اپلیکیشن CamScanner

بازدید 1048

com.intsig.camscanner2

تلفن های هوشمند این روزها آنقدر قدرتمند شده اند که نقش های متعددی را در زندگی روزمره ما ایفا می کنند. اپلیکیشن هایی که بر روی این محصولات نصب می شود، آن ها را تبدیل به ابزارهای همه کاره ای می کند که همواره در جیب ما قرار دارند.

اپلیکیشن CamScanner برنامه ای است که موبایل شما را تبدیل به یک اسکنر می کند و ترتیبی می دهد که دیگر نیازی به دستگاه های غول آسای اسکنر نداشته باشید. تعجب نکنید، این برنامه طبیعتا در سخت افزار دستگاه شما نمی تواند تغییری ایجاد کند، اما شرایطی را فراهم می کند که عکس های گرفته شده توسط دوربین موبایل، تبدیل به آثاری اسکن شده شوند.

این اپلیکیشن در واقع با افکت های مخصوصی که بر روی عکس ها اعمال می کند، عینا آن ها را شبیه به یک فایل اسکن شده می نماید، بدون این که افت کیفیتی را به وجود آورد.

با باز کردن این برنامه می توانید تصاویر قبلی خود را از گالری به آن منتقل کنید و یا درجا با دوربین خود عکس جدیدی را شکار کرده و وارد برنامه نمایید. قبل از اعمال افکت، CamScanner این امکان را می دهد تا حواشی اضافی عکس خود را حذف نموده و دقیقا بخشی را که مد نظر دارید را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی در چشم به هم زدنی افکت ها اعمال می شود و شما می توانید فایل اسکن شده خود را تحویل بگیرید. تنظیمات برنامه در این بخش به صورت پیش فرض بر روی گزینه Auto قرار دارد، اما اگر دوست داشته باشید می توانید خودتان افکت ها را کنترل کنید و نتیجه ای که بیشتر مورد قبولتان است را به دست آورید.

فایل خروجی را می توانید در گالری ذخیره نموده و یا از طریق ایمیل و بلوتوث به اشتراک گذارید. CamScanner علاوه بر عکس، قابلیت این را دارد تا خروجی فایل اسکن شده را به صورت PDF ارائه دهد و فایل نهایی را با اپلیکیشن هایی که توانایی نمایش PDF را دارند، به اشتراک گذارد.

اگر در مجموعه CamScanner حساب کاربری ایجاد نمایید، می توانید فایل های خود را در فضای ابری اختصاصی این سرویس به اشتراک گذارید و در همه حال به آن ها دسترسی داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.