۰

محاسبه سرعت تقریبی با اپلیکیشن Speed View GPS

بازدید 1161

جی پی اس گوشی‌های موبایل یکی از مفیدترین بخش‌های تلفن همراه به حساب می‌آید که استفاده‌های مفیدی می‌توان از آن کرد. Speed View GPS اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از میزان مسافت طی شده، به همراه سرعت میانگین در حرکت آگاه شوید.

Speed View GPS

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌ی مسیریابی منتشر شده است که همگی به نوعی با GPS دستگاه در تعامل بوده‌اند. Speed View GPS اما ایده‌ی جالب و جدیدی را در کار با GPS گوشی به کار گرفته است و برخلاف همتایان خود، به سراغ ویژگی‌هایی همچون مسیریابی و … نرفته است. این اپلیکیشن به شما امکان اندازه گیری سرعت حرکت را خواهد داد که در نوع خود بسیار جالب و قابل توجه است. این برنامه بر اساس متدها و پارامترهایی که در خود دارد، جا به جایی شما در نقشه را آنالیز می‌کند و با توجه به نسبت مسیر طی شده برحسب کیلومتر، نسبت به زمانی که مسیر را طی کرده‌اید اقدام به محاسبه‌ی سرعت تقریبی شما خواهد کرد. Speed View GPS قادر است این امر را هم برای ماشین و هم برای دوچرخه (موتور) برای شما محاسبه کند و سرعت نهایی را نیز در چند کمیت مختلف به شما نمایش خواهد داد.

0ed35659-a8b0-4904-9e74-40f1f26c4e9f

علاوه بر این در Speed View GPS میزان مسافت طی شده نیز به صورت گزارش‌های منظم به شما نمایش داده خواهد شد تا جدا از میانگین سرعتی که در طی کردن یک مسیر داشته‌اید، از میزان مسافت طی شده نیز آگاه شوید. برای مثال شاید کمتر فردی خبر داشته باشد که از منزل تا محل کار یا تحصیل خویش چند کیلومتر فاصله است. توسط این برنامه و با روشن کردن آن در ابتدای حرکت، می‌توانید از میزان دقیق فاصله مابین مبدا و مقصد خود باخبر شوید. این برنامه در نسخه‌ی پولی دارای ۸ حالت رنگی متفاوت است که می‌توانید به کمک آن، محیط اپلیکیشن را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. این اپلیکیشن که با حجم ۴ مگابایت منتشر شده است برای اجرا به اندروید ۲.۳ یا بالاتر نیاز دارد و می‌توانید نسخه‌ی رایگان آن را که بیش از ۵۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل دارد توسط لینک‌های زیر دریافت کنید.

دانلود از مایکت

دانلود از اپ استور

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.