۰

بلاک کردن تماس‌ها و پیامک‌ها با اپلیکیشن Mr.Number-Block

بازدید 1755

 12807-footofan_com
گاهی اوقات لازم است برخی تماس‌ها یا پیامک‌ها بلاک شوند. به ویژه پیامک‌های تبلیغاتی که امروزه بسیار زیاد شده‌اند. در این مطلب یک اپلیکیشن به نام Mr.Number-Block به شما معرفی می‌کنیم که تماس‌ها یا پیامک‌های افراد موردنظر شما را بلاک می‌کند.
من اپلیکیشن‌های زیادی برای بلاک کردن تماس‌ها و پیامک‌ها می‌شناسم، اما از میان آن‌ها اپلیکیشن Mr.Number انعطاف‌پذیرترین و قدرتمندترین اپلیکیشن در این زمینه است. کافی است فهرستی از شماره‌هایی که می‌خواهید بلاک کنید، ایجاد کنید. این اپلیکیشن تمام ارتباطات این شماره‌ها با گوشی شما را بلاک می‌کند.

شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات، مشخص کنید پیامک‌های شماره موردنظر نیز بلاک شوند یا خیر؟ همچنین می‌توانید شماره‌های خاص، پیش‌شماره‌ها، شماره‌های ناشناس، شماره‌هایی که در دفترچه تلفن گوشی شما وجود ندارند، تمام شماره‌های موجود بر روی گوشی یا چند تا از آن‌ها را بلاک کنید.

مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن، قابلیت ایجاد استثنائاتی برای این بلا‌ک‌ها است. به عنوان مثال من تمام شماره‌هایی را که با کد ۲۱ شروع می‌شدند، بلاک کردم، اما شماره خودم را از لیست خارج کردم. هوش این اپلیکیشن فوق‌العاده است، زیرا اجازه نداد شماره‌ای را که در لیست بلاک قرار دارد، در لیست استثنائات قرار دهم.

همچنین می‌توانید نحوه بلاک شدن یک شماره را نیز مشخص کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تمام تماس‌های مادرتان را به بخش پیام صوتی انتقال دهید و تماس‌های رئیستان را در حالت عدم برقراری تماس قرار دهید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید به هنگام دریافت یک تماس یا پیامک بلاک شده، هشدارهای بی‌صدایی روی گوشی شما نمایش داده شود.

تماس‌های بلاک شده در بخش تماس‌های اخیر گوشی شما مشاهده نمی‌شوند، بلکه در خود اپلیکیشن ذخیره می‌شوند. پیامک‌ها نیز به همین شیوه مشاهده می‌شوند. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که محتوای پیامک‌ها نمایش داده نشود.تنها مشکل این اپلیکیشن، پیشنهاد مصرانه برای دانلود اپلیکیشن‌های دیگر از همان شرکت است. البته زیاد هم اذیت کننده نیست، اما اگر نبود، بهتر بود.
این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از Google Play دانلود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.