۰

تکنولوژی شناسایی عابران پیاده در خودروهای هوندا

بازدید 1030

هوندا اعلام کرده از این پس در خودروهای تولیدی اش از تکنولوژی جدیدی استفاده می کند که قابلیت شناسایی عابرین پیاده را دارد.این خبر امروز به صورت رسمی توسط این خودروساز ژاپنی اعلام شده است. بدین ترتیب اتومبیل های تولیدی هوندا از این پس به سیستم دستیار هوشمند که -با نام Sensing شناخته می شود- مجهز خواهند شد.

honda-legend

این مطلب را بخوانید : همه چیز در مورد خودروهای هوشمند

این تکنولوژی امکان شناسایی اتومبیل ها، اشیاء و عابرین پیاده را به این خودروها می دهد. تکنولوژی مورد استفاده چیزی شبیه سیستم رادار است که به همراه یک دوربین در بخش جلویی ماشین تعبیه خواهد شد و قدرت شناسایی، اخطار و همینطور توقف اتومبیل را جهت جلوگیری از بروز حادثه را دارد.پس از مشاهده عابر یا هر مانع دیگری، اخطارهای صوتی و تصویری به راننده داده می شود. بدین ترتیب راننده فرصت واکنش و پیشگیری از بروز برخورد ماشین با مانع مربوطه را خواهد داشت.

honda-sensing01

در این سیستم قابلیت شناسایی خطوط خیابان و جاده و همینطور شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی نیز وجود دارد.هوندا تا پیش از پایان سال جاری میلادی از این تکنولوژی در خط تولید مدل های Legend luxyry sedan خود (که در آمریکا با نام Acura شناخته می شوند) استفاده خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این تکنولوژی در آینده نزدیک در مدل های بیشتری از هوندا تعبیه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.