۰

با اپلیکیشن تخفیفکده دیگر هیچ تخفیفی را از دست ندهید

بازدید 1090

ir.mobiletakhfifkadeh.takhfifkadeh1

تخفیفکده مرجع جامع اطلاع رسانی تخفیف ها می باشد. به کمک این برنامه دیگر هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد. در صفحه اول ۳ تب در نظر گرفته شده که هر کدام به اطلاع رسانی نوع خاصی از تخفیف ها اختصاص یافته است:

۱- تخفیف ها

در تب اول ، تخفیف های فروشگاه های مختلف در شهرهای مختلف کشور اطلاع رسانی می شود ( در مرحله اول تهران، اصفهان ، مشهد و فروشگاه های سراسری پوشش داده شده اند تا در مراحل بعدی سایر استان های کشور نیز به مرور تحت پوشش قرار گیرند).

۲- نیوکالکشن ها

در این تب ، فروشگاه هایی که محصولات جدید خود را عرضه نموده اند اطلاع رسانی می شوند.

۳- از کاربران 

در تب آخر، ویژگی جدیدی اضافه شده و آن امکان اطلاع رسانی تخفیف ها توسط کاربران به یکدیگر می باشد. در این بخش شما تخفیف های اعلام شده از سوی کاربران را مشاهده خواهید نمود. همچنین با کلیک بر روی دکمه “ثبت تخفیف توسط کاربر” وارد صفحه ای خواهید شد که در آن امکان وارد کردن اطلاعات یک تخفیف و ارسال آن از طریق پیامک به مدیر را خواهید داشت تا سایر کاربران نیز از آن مطلع شوند. (شایان ذکر است علیرغم کنترل های مدیریت تخفیفکده بر اطلاعات ارسالی ، مسئولیت صحت این اطلاعات با کابر بوده و تخفیفکده آنها را تایید نمی کند. پیشنهاد می شود کاربران قبل از مراجعه به این فروشگاه ها با تماس قبلی از صحت تخفیف اعلام شده اطمینان حاصل نمایند.) در صورتی که کاربری بیش از ۳ بار تخفیف نادرست اعلام نماید ، از لیست ارسال کننده ها برای همیشه خارج خواهد شد!

ir.mobiletakhfifkadeh.takhfifkadeh3
با کلیک بر روی هر تخفیف در هریک از تب های فوق ، وارد صفحه ای خواهید شد که مشخصات کامل فروشگاه ارائه کننده تخفیف به همراه اطلاعات تماسی آن نمایش داده می شود. همچنین در نب دوم صفحه باز شده امکان مشاهده یکجای کلیه تخفیف ها و نیوکالکشن های این فروشگاه را خواهید داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.