۰

اپلیکیشن Pocket ذخیره سازی در اینترنت

بازدید 1141

com.ideashower.readitlater.pro

اینترنت آنقدر پنهاور است که اگر نیم ساعتی در آن گردش کنید می توانید تعداد بسیار زیاد مطلب جذاب و مفید پیدا کنید. تعداد بالای این مطالب و طبیعتا زمان محدودی که هر یک از ما در اختیار داریم، بسیاری از اوقات باعث می شود که مقالاتی به دست فراموشی سپرده و دیگر فرصتی برای خواندن آن ها پیش نیاید.اپلیکیشن Pocket برای جلوگیری از این مشکل طراحی شده. این برنامه به شما اجازه می دهد تا مطالب جذابی که در محیط اینترنت مشاهده می کنید را ذخیره نموده و بعدا سر فرصت به مطالعه آن ها بپردازید. این ذخیره سازی یک مزیت بسیار مهم نیز دارد و آن ها هم عدم نیاز به اینترنت جهت مشاهده مطالب در آینده است.

ذخیره سازی

com.ideashower.readitlater.pro3.jpg

با پاکت فرقی نمی کند که بر روی موبایل و تبلت باشید و یا با کامپیوتر خود به مرور صفحات وب بپردازید؛ این سرویس برای هر پلتفرم گزینه ای اختصاصی دارد. اگر بیشترین زمان خود را با کامپیوتر می گذرانید، تنها کافی است تا افزونه پاکت را برای مرورگر خود دانلود نمایید. ( فایرفاکسگوگل کروم )

قبل از اینکه قادر به ذخیره سازی مطالب باشید، باید حتما در مجموعه پاکت حساب کاربری مختص به خود را ایجاد نمایید. پس از اینکار، ذخیره سازی مطالبی به راحتی یک کلیک صورت می پذیرد. تنها کافیست صفحه ای که میخواهید آن را ذخیره کنید را باز نموده و سپس بر روی آیکون Pocket که در نوار بالای مرورگر قرار گرفته، کلیک نمایید.

حال فرض کنید که می خواهید مطلب ذخیره شده خود را در اتوبوس، تاکسی و یا مترو مطالعه نمایید تا از این طریق از اوقات طلف شده نیز بهترین استفاده را کرده باشید. برای این کار باید اپلیکیشن پاکت را برای دستگاه خود دریافت نمایید و مشخصات حساب کاربری خود را در آن وارد نمایید. حال در محیط اپلیکیشن لیست کلیه مطالب ذخیره شده خود را می توانید مشاهده کنید و با انتخاب هر یک از آن ها می توانید به مطالعه محتوای آن ها بپردازید.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، یکی از مزیت های اصلی پاکت، عدم نیاز آن به اینترنت برای مرور مطالب ذخیره شده است. البته پر واضح است که این موضوع نیازمند آن است تا دستگاه شما حداقل یکبار به اینترنت وصل شود تا بتواند لیست مطالبی که ذخیره کرده اید را دانلود نماید.

اما اپلیکیشن Pocket تنها برای مشاهده مطالب ذخیره استفاده نمی شود و به کمک آن می توان مطالبی که در موبایل مشاهده می شود را نیز ذخیره کرد. پاکت با اپلیکیشن های بسیاری یکپارچگی ایجاد می کند و به شما اجازه می دهد با رفتن به منوی Share و انتخاب گزینه add to pockt ، مطالب خود را ذخیره نمایید.همچنین در جریان باشید که پاکت از نسخه تحت وب نیز برخوردار است. از این طریق در پشت هر دستگاهی که قرار داشته باشید می توانید به سایت این سرویس مراجعه نموده و مطالب ذخیره شده خود را مشاهده نمایید.

مدیریت مطالب

com.ideashower.readitlater.pro0.jpg

در سرویس تحت وب و اپلیکیشن پاکت شما می توانید کنترل جامعی را بر روی مطالب خود داشته باشید. پاکت این امکان را فراهم می کند تا برای هر مطلب تگ های به خصوصی تعریف شود. با تعریف این تگ ها در آینده می توانید جستجوی راحت تری در بین مطالب داشته باشید و آنچه را که به دنبالش می گردید را سریع تر از هر زمان دیگر پیدا کنید.

در پاکت پس از مطالعه هر مطلب می توان آن را از لیست مطالب اصلی کنار گذاشت تا بدینوسیله محیطی مرتب تر در اختیار قرار بگیرد. مطالب مطالعه شده را می توان به بخش آرشیو فرستاد تا اگر بعدا نیازی به آن بود بتوان مجدد پیداش کرد، اما اگر مطمئن هستید که هرگز به مطلب مورد نظر نیازی پیدا نخواهید کرد، پاک کردن آن گزینه دیگری است که در اختیار شما قرار می گیرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.