۰

ماوس جدید Logitech G502

بازدید 1072

شرکت بزرگ Logitech سازنده بهترین تجهیزات جانبی کامپیوتری و بازی از ارائه نسل جدید موش واره های مخصوص بازی خبر دارد که راهی جدید را برای بازیگر های بازی های رایانه ای هموار خواهد کرد. محصول جدید که نام آن G502 Proteus Core می باشد موشواره ای ساخته شده برای بازی های رایانه ای است که ظاهری بسیار متفاوت، وزنی بسیار کم و تنظیم تعادل داشته و اولین موشواره تولید شده در دنیاست که با حس گر ۱۲۰۰۰ DPI روانه بازار شده است.

ماوس جدید

حسگر Delta Zero IR این محصول مدعی قوی ترین و دقیق ترین سنسور جهان است. افراد برای بازی کردن با ۵ گزینه ی دقت که از ۲۰۰ تا ۱۲۰۰۰ DPI می باشد رو برو می باشند که آن را می توانند به وسیله یک چراغ LED تعبیه شده بر روی دستگاه مشاهده کنند. حس گر این دستگاه قابلیت کالیبره شدن برای مشخصات فیزیکی و انعکاسی هر سطحی را داراست و می تواند به صورت اتوماتیک تنظیمات را برای ارائه بهترین حالت کاربری در سطح مورد نظر تغییر دهد.

این موس که به وسیله سیم به رایانه متصل می شود، از یک پردازشگر ۳۲ بیتی ARM بهره برده که می تواند به مدیریت درگاه USB برای پاسخگویی هرچه بهتر کمک کرده و سرعتی برابر ۳۰۰ اینچ بر ثانیه و همچنین شتابی برابر ۴۰ G را ارائه دهد.

  حرفه ای های بازی قادر خواهند بود تا برای تجربه هرچه بهتر یک بازی، وزن و مرکز ثقل Proteus Core G502 را تغییر داده به نحوی که ۵ عدد وزنه ی ۳٫۶ گرمی را می توانند درون روکش آن جایگذاری کنند.

دکمه های بادوام چپ و راست این محصول برای تعداد ۲۰ میلیون کلیک صحیح طراحی شده اند و به منظور ارائه یک کلیک رضایت بخش بعد از فشار دادن آنها، هر کدام نیز توسط یک میکرو سویچ مکانیکی پشتیبانی می شوند. ۱۱ دکمه دیگر نیز برای این محصول طراحی شده که شخص را قادر به تنظیم هر دکمه برای اجرای دستوری خاص در یک بازی می سازد که این دستور ها در یک حافظه جدا گانه نگهداری خواهند شد. حداکثر ۳ پروفایل نیز قابل ذخیره سازی در این موس است. این محصول همچنین از یک چرخ اسکرول با قابلیت دو گانه بهره می برد که امکان کلیک صحیح و همچنین اسکرول سریع را برای مرور اینترنت فراهم می سازد.

موشواره قابل تنظیم Logitech G502 Proteus Core پیش بینی می شود که از این ماه به بازار عرضه شده و قیمت نهایی برابر با ۸۰ دلار داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.