۰

“منزلان” نخستین سامانه هوشمند خرید، فروش، اجاره آپارتمان، املاک و مستقلات

بازدید 5827

“منزلان” نخستین سامانه هوشمند خرید، فروش، اجاره آپارتمان، املاک و مستقلات به سبک ماهواره ای و تعیین محدوده درخواستی ملک در نقشه است و هدف آن برقراری ارتباطات بهینه بین مالکان، متقاضیان و مشاورین املاک می باشد.

2-15-800x450

موتور جستجوی املاک “منزلان” برای اولین بار با بهره گیری از نقشه ماهواره ای گوگل ، از مرزهای سنتی فعلی فراتر رفته و فضای جدیدی را برای علاقمندان به جستجوی اینترنتی مسکن فراهم آورده است. در این سامانه از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای رساندن کاربران به نتیجه مورد نظر استفاده شده است.

1-2-2

در منزلان میتوانید ملک خود را در هرجای کشور که باشد بصورت رایگان معرفی کنید. تعیین موقعیت دقیق ملک روی نقشه و افزودن تصاویر و فیلم از زوایای مختلف یکی از قابلیتهایی است که در این سامانه باعث جذابیت بیشتر آگهی ها میشود.

ارتباطات بین مالکین، متقاضیان و مشاورین املاک در این سامانه بصورت کاملاً هوشمند و منحصر بفرد برقرار شده است. به این نحو که متقاضیان میتوانند درخواست خود را با توجه به نوع ملک، بودجه ، متراژ و منطقه ملک ثبت کنند. این درخواست بطور خودکار و هدفمند برای مشاورین املاک ارسال میشود. به عبارت دیگر بجای اینکه متقاضی بصورت فیزیکی در آژانسهای مسکن حضور یابد، درخواست وی به تک تک مشاورین املاکی که عضو این سامانه هستند ارسال میشود. همچنین یک متقاضی میتواند از فایلهای جدیدی که در سامانه ثبت میشوند و مطابق با خواسته او است باخبر شود.

سیستم بصورت اتوماتیک آخرین املاک ثبت شده را برای مشاوران املاک با توجه به تخصص کاری و محدوده فعالیت آنها ارسال میکند و ارتباط بین مالکین و مشاورین املاک به این نحو بصورت هوشمند برقرار میشود.

همچنین در این سامانه میتوان به لیست کاملی از آژانسهای مسکن مجاز منطقه و نیز مشاوران املاک دسترسی پیدا کرد.

در حال حاضر نرم افزار اندروید منزلان جهت استفاده راحت تر کاربران از امکانات آن از طریق سایت و کافه بازار قابل دریافت می باشد..

دانلود مستقیم از سایت منزلان

دانلود از کافه بازار

چند تصویر از اپلیکیشن اندروید منزلان را در زیر مشاهده میکنید:

3-2-1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.