۰

بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده

بهترین اپلیکیشن‌
بازدید 1134

بهترین اپلیکیشن‌

بهترین اپلیکیشن‌

تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی بدون اپلیکیشن عملا بدون استفاده‌اند. اما در سوی دیگر اپلیکیشن‌های بی کیفیت و ضعیف نیز می‌توانند تجربه‌ی کار با یک محصول خوب را به کلی ویران کنند. پس چگونه از میان صدها برنامه و بازی که روزانه معرفی می‌شوند، بهترین‌ها را پیدا کنیم؟ ما  سعی می‌کنیم هر هفته بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده را گلچین کرده و در اختیارتان بگذاریم.

۱- Call Of Duty: Strike Team

Call Of Duty: Strike Team

Call Of Duty: Strike Team

سبک این بازی شوتر اول شخص، به Black Ops 2 شباهت زیادی دارد. از جمله محیط‌های نبرد، طراحی استراتژیک آرایش سربازها و فراوانی ماشین‌های کشتار مکانیکی. جلوه‌های بی‌نظیر در هنگام مصاف با نیروهای مخالف و تنوع فراوان سلاح، به همراه گرافیک چشم نواز بازی، تجربه‌ای جدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی در حال حاضر تنها برای iOS عرضه شده است، اما مانند دو بازی دیگری که در ادامه معرفی خواهیم کرد، به زودی برای اندروید و ویندوز فون نیز ارائه خواهد شد.

حجم: ۱٫۳۱ گیگابایت/ قیمت: ۶٫۹۹ دلار/ دانلود از اپ استور

۲- ۲K Drive

2K Drive

2K Drive

عنوانی در سبک مسابقات اتومبیل رانی که هیجان بسیاری را به همراه دارد. در این بازی ماشین‌های متنوعی را از برندهای مطرح خودرو سازی در اختیار خواهید داشت که جواز استفاده از همه آن‌ها یک به یک کسب شده است. گرافیک بازی بسیار نزدیک به کنسول‌های نسل قبلی است. امکان مسابقه در شهرهای شناخته شده‌ی دنیا مانند لندن، ویژگی‌های فراوان مسابقات چند نفره و استفاده از محتوای پویا در روند بازی، ۲K drive را به اثری برجسته تبدیل کرده است.

حجم: ۵۶۵ مگابایت/ قیمت: ۴٫۹۹ یورو/ دانلود از اپ استور

۳- Where Is My Water

water2

Where Is My Water

نسخه‌ی اول این بازی با استقبالی باورنکردنی رو به رو شد. از این رو، سازنده‌ی آن یعنی کمپانی خوش نام دیزنی تصمیم گرفته تا نسخه‌ی دوم آن را نیز روانه‌ی بازارهای مجازی کند. اگر از این بازی لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم Where Is My perry? را هم امتحان کنید. به زودی نسخه اندروید این بازی نیز منتشر خواهد شد.

حجم: ۴۱٫۷ مگابایت/ قیمت: رایگان/ دانلود از اپ استور | ویندوز فون استور

۴- Longman Dictionary of Contemporary English

Longman Dictionary of Contemporary English

Longman Dictionary of Contemporary English

فرهنگ لغات لانگمن، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ها است که تمامی ابعاد انگلیسی نوین را، با توجه به نیازهای زبان آموزان و شرایط فعلی و اهمیت بی چون و چرای زبان انگلیسی در کنار هم گردآوری کرده است. اصطلاحات پرکاربرد، دسته بندی‌های دقیق، تلفظ صوتی کلمات و جملات نمونه به طور آفلاین و تصاویر و ویدیوهای آموزشی، از جمله امکانات کم نظیر این برنامه هستند.

حجم: ۸۱۳ مگابایت/ قیمت: دانلود رایگان، نیاز به فعال سازی دارد/ دانلود از اپ استور | گوگل پلی

در ضمن فستیوال ۳۰ روزه آیتونز که به طور رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد را نیز از دست ندهید. خوانندگان بزرگی در این فستیوال زنده به اجرای برترین آثار خود خواهند پرداخت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.