۰

تلفن هوشمند اکسون مکس رسما از سوی ZTE معرفی شد

بازدید 828

کمپانی ZTE رسما تلفن هوشمند اکسون مکس را معرفی کرد؛ دستگاه جدیدی که نخستین بار در ماه اکتبر رویت گردید و حالا به صورت رسمی پرده ها از روی آن کنار می رود.در ابتدا گفته می شد که این محصول یک چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ را در خود جای داده اما ظاهرا اینطور نیست. این تلفن هوشمند در عوض از یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ بهره می برد.

تلفن هوشمند اکسون مکس رسما از سوی ZTE معرفی شد

همانطور که از روی نام این محصول می توانید حدس بزنید، با یک موبایل کاملا بزرگ و عظیم الجثه روبرو هستیم: تلفن هوشمندی با یک نمایشگر ۶ اینچی و رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (نه ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی که در ابتدا تصور می شد).

اکسون مکس که از اندروید ۵٫۱ بهره می برد بدنه ای تماما ساخته شده از فلز دارد و از استاندارد LTE، دو سیم کارت، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند و یک باتری ۴۱۴۰ میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده است.

دوربین جلویی این موبایل ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هم در قسمت پشت بدنه آن خودنمایی می کند که به اسکنر اثر انگشت مجهز گردیده است.

در چین، این موبایل به قیمت ۴۶۰ دلار به فروش می رود و هنوز مشخص نیست که آیا ZTE برنامه ای برای عرضه محصول تازه در سایر بازارها دارد یا خیر اما به نظر می رسد که اینطور باشد، چراکه شرکت مورد بحث پیشتر نسخه های مختلفی از اکسون را به اقصی نقاط دنیا عرضه کرده است.

ZTE-Axon-Max (1)

ZTE-Axon-Max (2)

ZTE-Axon-Max (3)

ZTE-Axon-Max

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.