۰

اسپیکرهای که در حمام هم شما را تنها نمی‌گذارند

بازدید 907

ue-roll-04

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که در شرایط خاص هم ترجیح نمی‌دهید از اسپیکرتان و شاید هم موزیک مورد علاقه تان جدا شوید، به شما جدید ترین اسپیکرهای UE Roll  را پیشنهاد می‌کنم. این نوع اسپیکر را می‌توانید در استخر یا ساحل و حتی هنگام دوش گرفتن هم همراه خود ببرید و از استفاده از آن لذت ببرید. همانطور که در تصویر مشخص است این اسپیکر شبیه اسپیکرهایی که تا کنون به بازار آمده نیست و طراحی جالب آن بود که ما را به دانستن بیشتر جزئیات درموردش راغب کرده است. در ادامه همراه باشید تا شما را با این اسپیکر دوست داشتنی بیشتر آشنا کنیم.

اگر بخواهیم ظاهر آن را برایتان توصیف کنیم باید بگوییم کمی شبیه به بشقاب پرنده کوچک است؛ گرد و کمی مسطح و علامت + و – که رو آن مشاهده می‌کنید که طراحی آن را بسیار خاص و زیبا کرده است برای تنظیم صدا در جایی قابل دسترسی و راحت تعبیه شده است.

با توجه به این که ضد آب بودن آن ثابت شده است و می توان مطمئن بود که خیس شدن آن هنگام دوش گرفتن یا شنا کردن به آن آسیبی نمیرساند اما پیشنهاد میشود که آن را مدت زیادی زیر آب نگه ندارید. در مقابل اسپیکر های قبلی مثل Logitech UE Mini Boomکه با ۱۰ ساعت باتری رونمایی شده بود. این اسپیکر جدید از لحاظ باتری فقط کمی ضعیف تر عمل کرده و توانایی ذخیره ۹ ساعت باتری در کنار دیگر ویژگی های خوب خود  دارد.

UE-ROLL-Portable-Bluetooth-Speaker-04

UE-Roll-Waterproof-Bluetooth-Speaker-1

روی هم رفته می توان گفت برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه تان با این نوع اسپیکر تجربه ی متفاوتی نسبت به اسپیکر های سابق خواهید داشت و قیمت پیش بینی شده برای این اسپیکر همراه با لوازم جانبی آن   ۱۰۰ دلار می‌باشد.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.