۰

توشیبا Satellite Click 10 را رسما رونمایی کرد

بازدید 1001

توشیبا امروز یک دستگاه هیبریدی جدید به نام Satellite Click 10 را معرفی کرد که طبق ادعای شرکت سازنده اش «تنها با یک کلیک» بهترین کارایی را به عنوان یک تبلت و لپ تاپ از خود نشان می دهد.دستگاه مورد بحث مجهز به یک چیپست سری اتم اینتل است و تا چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی eMMC و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی (تا ۱۲۸ گیگابایت) را پشتیبانی می کند.

کیبورد کامل Satellite Click 10 مجهز به یک دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به کورتاناست که اگر خاطرتان باشد مایکروسافت این قابلیت را چند ماه پیش رونمایی کرد.عمر باتری این دستگاه بیش از ۱۴ ساعت عنوان گردیده و علاوه بر این تعدادی اسپیکر استریو با بهره گیری از تکنولوژی دالبی دیجیتال نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

click10

این دستگاه ۱۰ اینچی با توجه به شباهت زیادش به سرفس مایکروسافت می تواند به یکی از رقبای جدی آن تبدیل گردد. اما مهم ترین وجه تمایز این دو دستگاه شاید قیمت آنها باشد؛ هر دوی این محصولات آنطور که در برخی منابع خبری آمده در حدود ۴۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارند و تفاوتشان در این است که توشیبا کیبورد دستگاه را نیز به رایگان در اختیار خریدارانش قرار می دهد در حالی که برای خرید کیبورد مایکروسافت باید حدوده ۱۳۰ دلار دیگر پرداخت گردد.

توشیبا اعلام کرده این لپ تاپ در سه ماهه چهارم امسال به بازار اروپا عرضه می شود و متاسفانه فعلا حرفی از قیمت این دستگاه به میان نیاورده.

منبع:digitaltrends

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.