۰

گوشی ۱۵۰ دلاری موتورولا با پردازنده ۶۴ بیتی

بازدید 1149

d3ca19fd56648205d13a67be2ebec092_L

نسل دوم از اسمارت فون Moto E شرکت موتورولا که یک گجت توسعه یافته در سطح قیمت پایین به شمار می رود، امکانات قابل توجهی را در بدنه کوچک خود جای داده است. وجود پردازنده ۶۴ بیتی در کنار امکانات پیشرفته و به روز، تنها در پرچمداران جدید شرکت های تولید کننده اسمارت فون دیده می شود، اما موتورولا که به تولید گوشی های هوشمند کارآمد و ارزان قیمت روی آورده، در نظر دارد تا نسل جدید Moto E را همراه با چیپ ست ۶۴ بیتی Snapdragon 410 وارد بازار کند، این در حالیست که نسل گذشته Moto E از چیپ ست سطح پایین Snapdragon 200 بهره می برد. طراحی بدنه گوشی با نام Grip Shell شناخته می شود که لبه های رنگی دستگاه به سادگی قابل تعویض بود تا کاربران بتوانند تنوعی در اسمارت فون ارزان قیمت خود ایجاد کنند.

این بخش از بدنه گوشی در رنگ های متنوع توسط موتورولا تولید می شود تا در اختیار کاربران قرار گیرد، البته به نظر می رسد موتورولا برای جلب رضایت بیشتر دوست داران خود، یک قاب رنگی اضافی نیز در بسته بندی Moto E جدید قرار دهد. از مشخصات سخت افزاری موتورولای ارزان قیمت می توان به صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل و قابلیت نمایش ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ اشاره کرد.

به لطف چیپ ست Snapdragon 410 ، پردازنده چهار هسته ای ARMv8 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز قابلیت های ۶۴ بیتی را به شما ارائه خواهد کرد که در کنار این پردازنده باید به سرویس شبکه ۴G و چیپ گرافیکی Adreno 306 اشاره کرد. همچنین باتری ۲۳۹۰ میلی آمپری Moto E جدید می تواند طول عمر ۲۴ ساعت را تضمین دهد که در حال حاضر در بسیاری از اسمارت فون ها با چنین طول عمر باتری روبرو هستیم. سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت، یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه Micro SD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۳۲ گیگابایت از دیگر مشخصات اسمارت فون ۱۵۰ دلاری موتورولا به شمار می رود.

اگر هنوز هم فکر می کنید Moto E جدید رنگ و بوی یک اسمارت فون حرفه ای را ندارد، باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی هوشمند جدید موتورولا به سیستم عامل Lollipop (اندروید ۵) مجهز خواهد بود. فروش این اسمارت فون بی نظیر از امروز در ۵۰ کشور جهان آغاز گردیده و نسخه لاک شده آن برابر با ۱۲۰ دلار و نسخه آنلاک آن نیز ۱۵۰ دلار قیمت گذاری شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.