۰

الجی G4 دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو است

بازدید 978

LG-G4-camera-teaser-images-11-710x434

به نظر می رسد الجی می خواهد هر روز تا زمان رونمایی از پرچمدار جدید خود، خبری را از آن منتشر کند تا توجه همگان را به این رویداد جلب کند! امروز الجی تایید کرد که در گوشی جدیدش که امیدهای فراوانی به آن دوخته است از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ساخت خود استفاده کرده است. سومین روز پیاپی است که الجی درباره دوربین پرچمدار جدیدش سخن می گوید! دیروز در ترنجی خواندیم که دوربین G4 از فوکوس لیزری و F/1.8 بهره می برد، اما امروز شرکت کره ای جزییات بیشتری از دوربین این گوشی را منتشر کرد.

الجی G4 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی که ساخت LG Innotek است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی برخوردار است. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی جدید الجی در مقایسه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین استفاده شده در G3 می تواند تا ۸۰ درصد بیشتر نور را جذب کند که این قابلیت به بالا بردن کیفیت عکس های گرفته شده در شرایط کم نور کمک قابل توجهی خواهد کرد.با گسترده شدن گرفتن عکس های سلفی و علاقه کاربران به آن، الجی سنسوری ۸ مگاپیکسلی را برای این امر اختصاص داده است که به گفته الجی این سنسور به فیلتری برای جلوگیری از ورود نور مادون قرمز مجهز است که به ثبت تصاویر با کیفیت تر، دقیق تر و طبیعی تر بسیار کمک می کند.

The-G4-could-feature-LGs-best-camera-yet

تا به امروز طبق اطلاعاتی که از سوی الجی منتشر شده است؛ الجی G4 از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی IPS با رزولوشن QHD و دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در عقب و جلو و رابط کاربری جدید الجی UX 4.0 با اندروید آب نبات چوبی مجهز شده است و به نظر می رسد طراحی پشت دستگاه نیز شبیه به چرم خواهد بود.باید منتظر رونمایی پرچمدار الجی در ۸ اردیبهشت ماه باشیم و احتمالا در روزهای آینده بازهم شاهد اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.