۰

لپ تاپ لنوو g5070

بازدید 1202

لپ تاپ لنوو g5070 سری جدید لپ تاپ های لنوو است که به سیستم های ضروری یا Essential معروفند. لنوو سعی کرده است که نیازهای کاربران را به صورت یک پک دیجیتالی در اختیار آن ها قرار دهد. این لپ تاپ در ابعاد ۲۵ × ۲۶۵ × ۳۸۵ میلی‌متر و در وزن ۲٫۵ کیلوگرم طراحی شده است که این وزن، برای این اندازه، بسیار مناسب است و می توان گفت در قابل حمل بودن آن کمک کرده است. پردازنده ی این سیستم Intel Core i5 4210U می باشد که پردازنده ی نسل چهارم اینتل است که قدرت آن وصف ناشدنی است. این پردازنده قادر است تا فرکانس ۲٫۷۰ GHz به پردازش داده های شما بپردازد.

لپ تاپ لنوو g5070

بدین صورت این سیستم اولین سیستم لنوو در سال ۲۰۱۴ بوده که هنوز هم در صدر سیستم های پر مخاطب قرار دارد.این سیستم با قیمتی مناسب، کاربردی ترین و پر کیفیت ترین ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری را در کنار هم جمع آوری کرده است. بنابراین شما از خرید چنین سیستمی ضرر نخواهید کرد.

لپ تاپ لنوو g5070

بدنه ی این سیستم از پلاستیک مرغوب ساخته شده است ولی تنها بخش هایی نظیر استراحتگاه دست و اطراف کیبرد از آلومینیم و روکش آلومینیمی استفاده شده است.این سیستم از ضخامت کمی برخوردار است و این مزیت این سیستم نسبت به مدل های قبلی است. وزن دستگاه نیز حدود صد گرم از نمونه های قبلی کمتر شده است.

لپ تاپ لنوو g5070

پورت های این سیستم شامل پورت USB 3  و USB 2 می باشند که پورت USB 3 تنها یک واحد در این سیستم بکار گرفته شده است. علاوه بر این پورت ها، خروجی‌های تصویری HDMI و VGA، پورت شبکه‌ی Ethernet و درایو نوری  در این سیستم بکار گرفته شده است.

لپ تاپ لنوو g5070

علاوه بر این پورت ها نسل چهارم بلوتوث و Wi-Fi با پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲٫۱۱ b/g/n نیز، تنها راه‌های ارتباط بی‌سیم شما با G50-70 خواهند بود.نمایشگر این لپ تاپ معروف کاملا براق بوده و دارای کیفیت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل می باشد. از نظر کیفیت می توان گفت این نمایشگر ۱۵٫۶  اینچی، در رده ی متوسط است چرا که به عنوان مثال در زوایای زیاد نمی توانید تصاویر را به خوبی ببینید. کنتراست هم پایین است و دقت رنگ مطلوب نیست. در تابش مستقیم نور خورشید و در محیط های باز نمی توان از این سیستم به خوبی استفاده کرد.

لپ تاپ لنوو g5070

بلندگوهای سیستم نیز با تکنولوژی Dolby Advanced Audio عجین اند که این سیستم را از نظر کیفیت صدا ممتاز کرده است. کیفیت صدا خوب است اما قدرت زیادی ندارد. بهتر است برای گوش دادن کتاب صوتی از این سیستم استفاده کنید.کیبرد های سیستم لنوو همیشه از نوع معروف این کمپانی به نام AccuType انتخاب می شوند که تجربه تایپ کردن با آن ها بسیار دلنشین است. کیبرد های این سیستم مقعر بوده و به خوبی با دست عجین می شوند.تنها مشکل این کیبرد این است که دارای نور پس زمینه نیست.

لپ تاپ لنوو g5070

کلید های F1 تا F12  هم به طور معمول، کارهای ثانویه ی خود را انجام می دهند وبرای انجام کارهای اصلی آن ها باید دکمه FN  را فعال نگه دارید.تاچ پد به صورت بزرگ در زیر دکمه اسپیس واقع شده است. که دارای دو کلید مجزا از صفحه نیز می باشد.حافظه رم این سیستم ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است اما حافظه داخلی حدود یک ترابایت می باشد که نیاز حافظه ای شما را تا یک عمر مرتفع می سازد.پردازنده ی گرافیکی این سیستم، یک پردازنده ی Radeon R5 M230 می باشد که محصول کمپانی AMD می باشد.متاسفانه از این سیستم به دلیل عدم پشتیبانی از نمایشگر تاچ، نمی توان به خوبی برای استفاده کامل از ویندوز ۸ به طور لمسی بهره جست

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.