۰

وایو پس از جدایی از سونی با تبلت جدید به جنگ سرفیس پرو ۳ می رود

بازدید 1089

احتمالا شما نیز جدایی وایو از شرکت سونی را به یاد دارید؛ برند مشهور سونی که مجموعه ای از بهترین لپ‌تاپ های بازار را تا سالیان سال در اختیار داشت. ولی جدایی وایو از سونی پایانی برای این برند نبود.

xgli97cioeieqnlstajh-620x250

وایو که حالا تحت عنوان VAIO Corporation به عنوان شرکتی مستقل در ژاپن مشغول به فعالیت است، دیروز در حاشیه کنفرانس Adobe Max از تبلت/لپ‌تاپی رونمایی کرد که قرار است به عنوان رقیبی سرسخت برای سرفیس پرو ۳ شناخته شود.این تبلت اندازه ای ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲K دارد، یک قلم استایلوس نیز برای آن پیش‌بینی شده و همچنین قادر است از کیبوردهای وایرلسی پشتیبانی کند.

xrkjzncej4ukedcgeyrp-620x347

زمانی که وایو در اختیار سونی قرار داشت، این شرکت تلاش کرد محصولی مشابه با تبلت امروز به نام VAIO Tap 11 را به بازار وارد کند، ولی ظاهرا به دلیل قیمت بالا از این کار منصرف شد. گفته شده که تبلت/لپ‌تاپ بی نام و اولیه وایو دنباله ای برای پروژه Tap 11 خواهد بود.

رزولوشن ۲۵۶۰×۱۷۰۴ پیکسلی این تبلت به وسیله پردازنده‌های چهار هسته ای سری H اینتل و گرافیک‌های Iris Pro اینتل تغذیه می‌شوند. دو پورت USB 3.0، سوکت HDMI، یک دیسپلی پورت و همچنین درگاه SDXC نیز برای آن طراحی شده است.

به گفته وال استریت ژورنال این تبلت در زمان رونمایی قیمتی ۱۸۲۵ دلاری خواهد داشت و از قرار معلوم تنها کشور ژاپن است که از این محصول بهره‌مند خواهد شد.

منبع : gizmodo

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.