۰

اوپو تلفن هوشمند Neo 7 را رسما رونمایی کرد

بازدید 837

اوپو امروز از یک تلفن هوشمند اندرویدی از سری Neo خود (که شامل موبایل های نئو ۵ و نئو ۵s می شود) پرده برداشت. محصول جدید که نئو ۷ نام دارد از نسخه ۲٫۱ سیستم عامل اوپو به نام Color OS بهره می برد که بر پایه آبنبات چوبی اندروید طراحی شده و در قسمت پشت بدنه اش هم سطحی شبیه به آینه دارد.

نئو ۷ امکانات مختلفی چون نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن نسبتا پایین در قیاس با استانداردهای امروزی (رزلوشن آن برابر با ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل اعلام شده) را در خود جای داده است و یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز را در خود جای داده است.

Oppo-Neo-7-1

همین جزئیات کافی هستند تا دریابیم که این موبایل پس از عرضه به بازار قیمتی بسیار منطقی خواهد داشت هرچند که بهای آن به صورت رسمی هنوز هم منتشر نشده است و تنها این را می دانیم که زیر ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

پوشش آینه ای روی بدنه این موبایل قابل جدا شدن است و در ساخت آن از پیشرفته ترین تکنولوژی پوشش دهی اپتیکال و مواد فایبر گلس بهره گرفته شده است.  طبق اعلام شرکت سازنده این مصحول، نئو ۷ در قالب دو مدل ۳G و ۴G با رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه می شود.

تلفن هوشمند جدید Oppo از استاندارد ارتباطی LTE، دو سیم کارت، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند. علاوه بر این یک دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده (که می تواند در حین گرفتن سلفی از نمایشگر موبایل به عنوان فلاش بهره بگیرد).

وزن دستگاه برابر با ۱۴۱ گرم و ابعاد آن ۱۴۲٫۷ در ۷۱٫۷ در ۷٫۵۵ میلیمتر اعلام شده و انرژی مورد نیازش را هم یک باتری ۲۴۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در صفحه رسمی ایجاد شده برای نئو ۷، شرکت اوپو اعلام نموده که نسخه های دیگری از این موبایل نیز برای بازار ایالات متحده آمریکا، بازارهای بین المللی و هند طراحی شده اند و خود دستگاه هم قرار است که در بازار ۱۷ کشور دنیا شامل جنوب شرقی آسیا، جنوب آسیا، مکزیک و هند عرضه گردد.این گجت احتمالا ظرف هفته های آتی وارد بازار می شود. اما نظر شما چیست؟ آیا آن را خریداری می کنید؟

black Oppo-Neo-7-3 Oppo-Neo-7-2 Oppo-Neo-7-1

منبع:phonearena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.