۰

معرفی گوشی BlackBerry Leap

بازدید 1072

گوشی های بلک بری، سال هاست که همراه بسیاری از کاربران ایرانی شده است. این گوشی بعد از اینکه وارد رده ی گوشی های تاچ شد، ناچار شد که کمی از ظاهر همیشگی اش فاصله بگیرد. امروز به معرفی گوشی جدید این شرکت به نام BlackBerry Leap می پردازیم تا ببینیم این گوشی چه چیزی بیش از سایر هوشمند های کوچک دارد.

BlackBerry Leap

این گوشی هوشمند تحت سیستم عامل BlackBerry  ۱۰ قرار است دنیایی متفاوت برای کاربران گوشی های هوشمند رقم بزند. افرادی که به دنبال گوشی های بزرگ هستند می توانند از اندازه ی ۱۴۴ × ۷۲٫۹ × ۹٫۴ میلی متری این گوشی لذت ببرند. ضخامت گوشی کمتر از یک سانتی متر است و می توان آن را در میان باریک ترین گوشی ها ذکر کرد.

BlackBerry Leap

این گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچی است که نسبت به این ابعاد، کمتر از ۵ اینچ زیبنده این گوشی نیست، اما جالب این است که بلک بری هم مثل سایر شرکت ها چندان روی رزولوشن سرمایه گذاری نکرده است. اندازه ی رزولوشن این گوشی در اندازه ی ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که محصول آن در ابعاد نمایشگر تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل در اینچ است. نمایشگر گوشی Multi-touch است و از سنسورهای نوری و مجاورتی نیز بهره مند است. دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی با فلش LED، مشخصات دوربین های عقب و جلوی این گوشی هستند که البته به شما امکان فیلم برداری با کیفیت بالا هم می دهند.

BlackBerry Leap

این گوشی ظاهر بسیار ساده ای دارد، که از گوشه هایی زاویه دار بهره می برد. دکمه های تنظیم ولوم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته در صورتی که در سمت چپ اسلات کارت های حافظه قرار داده شده است.

BlackBerry Leap

روال شرکت های قدر در تولید گوشی هوشمند این است که اگر در بخش نمایشگر و کیفیت آن کم می گذارند، با انتخاب سخت افزارهای عالی، این کمبود را جبران کنند. بلک بری با در پیش گرفتن این روش، پردازنده و سخت افزارهای این گوشی را در بهترین نوع خود انتخاب کرده است. پردازنده ی این گوشی، یک پردازنده ی دو هسته ای Qualcomm Snapdragon MSM8960 با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز است. پردازنده ی گرافیکی در کنار این پردازنده پردازش تصاویر را بر عهده دارد. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که به وسیله ی توسعه دهنده های حافظه ای می توان اندازه ی آن را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. البته ناگفته نماند که اندازه ی حافظه رم هم ۲ گیگابایت است که انتخابی عالی است.

BlackBerry Leap

اندازه ی باتری این گوشی ۲۸۰۰  میلی آمپر در ساعت است که به صورت تو کار قرار داده شده است. علاقمندان به رادیو نیز می توانند فقط از موج FM در این گوشی استفاده کنند.

این گوشی برای اتصالات بلوتوث و وای فای از آخرین تکنولوژی ها بهره مند است.

BlackBerry Leap

BlackBerry Leap حدودا در دو روز پیش معرفی شده و اطلاعات جدیدی در باره ی آن ، بیش از موارد مذکور در دسترس نیست. به زودی با انتشار آن ، و استفاده از تجربیات کاربران، شما را با سایر ویژگی های این گوشی آشنا خواهیم کرد.

به احتمال بسیار زیاد این گوشی وارد بازارهای ایران هم شود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.