۰

تلفن هوشمند Y360 رسما از هوآوی معرفی شد

بازدید 1171

xHuawei-Y360-Preview-CNET.jpg.pagespeed.ic.yxHUUvUUUm

اگر به دنبال یک تلفن هوشمند اقتصادی هستید بهتر است نگاهی به مدل U360 از هوآوی داشته باشید.این موبایل قیمت پایینی دارد با این همه، امکانات آن در سطح قابل قبولی هستند و قطعا می توانند نظر شما را به خود جلب نمایند.

قیمت دقیق این گجت هنوز هم اعلام نشده اما آنطور که کمپانی سازنده وعده داده، این مبلغ پایین تر از ۱۰۰ پوند در انگلستان خواهد بود.شرکت مورد بحث همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه کدام کشور ها می توانند در آینده این محصول را دریافت کنند در اختیار خبرنگاران قرار نداده و نگفته که قیمت آن دقیقا چقدر است، با این حال، براساس قیمتی که برای آن در انگلستان اعلام گردیده می توان حدس زد که رقم در حدود ۱۵۰ دلار خواهد بود.

در ازای پولی که برای خرید این محصول می پردازید، یک چیپست ۱٫۲ گیگاهرتزی کم مصرف با ۵۱۲ مگابایت رم دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، ۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای تلفن هوشمند مورد بحث در نظر گرفته شده که بخشی از آن صرف نرم افزارهای از پیش نصب شده روی دستگاه می شود. با این همه جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چراکه می توانید به لطف درگاه میکرو اس دی در نظر گرفته شده برای آن ظرفیت حافظه تلفن هوشمند خود را ارتقاء دهید.نمایشگر این اسمارت فون از نوع ۴ اینچی با رزلوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است که در هر اینچ آن ۲۴۴ پیکسل جای گرفته اند.

این رزولوشن همانطور که شما نیز خواهید پذیرفت در سطح بسیار پایینی قرار دارد، بنابرای اگر قصد دارید که با موبایل خود به تماشای فیلم بنشینید بهتر است که نظرتان را تغییر دهید.با در نظر داشتن تراکم پیکسلی نمایشگر این تلفن هوشمند می توان اینگونه نتیجه گرفت کهاز این لحاظ اندکی بهتر از مدل ۴G LTE خود یعنی Y635 است که همان تعداد پیکسل را روی یک نمایشگر بزرگ تر جای داده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.