۰

رونمایی اچ پی از لپ تاپ های قابل تبدیل Pavilion و Envy x360

بازدید 1173

آیا از لپ تاپ قابل تبدیل اچ پی به نام Spectre x360 خوشتان می آید اما به دنبال مدل ارزان تری از آن هستید؟ وقتش رسیده که با Pavilion x360 و Envy x360 آشنا شوید. مدل اول که با قیمت پایه ۴۱۰ دلار به فروش می رسد مقرون به صرفه ترین لپ تاپ قابل تبدیل اچ پی است.از آن جهت به این لپ تاپ قابل تبدیل گفته می شود که نمایشگر آن به صورت کامل قابلیت تا شدن به سمت عقب را دارد و می توان از آن به عنوان نوعی تبلت استفاده نمود.مدل بعدی که Envy x360 نام دارد، با قیمت پایه ۶۸۰ دلار به فروش خواهد رسید. این محصول به خاطر بدنه فلزی با کیفیت تر و نمایشگر بزرگ تر ۱۵٫۶ اینچی نسبت به مدل قبلی در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.

هر دوی این محصولات نخستین لپ تاپ های ارائه شده از سوی اچ پی هستند که تحت نظارت شرکت Bang & Olufsen قرار گرفته اند و این تصمیم نیز به دنبال توافق Beats با اپل برای تامین سیستم های صوتی محصولات آن صورت گرفت.البته لازم به یادآوری است که در این مرحله، سیستم های صوتی این دو لپ تاپ صرفا توسط مهندسان شرکت مذکور بهینه سازی و تنظیم می شوند تا اسپیکرهای کوچک آنها با اعمال برخی اصلاحات نرم افزاری بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

تصاویر نگاه نزدیک به Pavilion x360 و Envy x360

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر بخواهیم این دو محصول را از لحاظ ظاهری با یکدیگر مقایسه نماییم قطعا Envy x360 نسبت به Pavilion زیباتر است و البته از نظر قدرت نیز همین مساله صدق می کند. این لپ تاپ در قالب دو مدل Core i5 و i7 عرضه خواهد شد و تا ۱۶ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند.مدل اقتصادی این لپ تاپ قیمتی برابر با ۶۸۰ دلار دارد و هارد ۵۰۰ گیگابایتی و یک نمایشگر ۷۲۰p برای آن در نظر گرفته شده اما مدل دیگری از آن که دارای HDD یک ترابایتی و نمایشگر ۱۰۸۰ است قیمتی برابر با ۷۷۰ دلار خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که می توانید این HDD را با یک SSD عوض نمایید (که بهتر هم هست این کار را انجام دهید).

اما به حق می توان گفت که Pavilion x360 جالب ترین مدل قابل تبدیل در میان محصولات اچ پی است. این لپ تاپ با نمایشگر ۱۱ اینچی خود برابر با ۴۱۰ دلار قیمت دارد که تقریبا ۱۰۰ دلار از سرفیس ۳ مایکروسافت ارزان تر است (البته اگر کیبورد ۱۳۰ دلاری اش را هم در نظر نگیریم).علاوه بر این یک پردازنده Pentium N3700 و چهار گیگابایت رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و در ازای پرداخت ۵۰۰ دلار می توانید آن را به یک چیپست Core M و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء دهید.علاوه بر این، مدل ۱۳ اینچی این محصول نیز ارائه شده که قیمتی در حدود ۵۳۰ دلار دارد و از یک چیپست Core i3 بهره می برد، هرچند که تنها یک هارد درایو ۵۰۰ گیگابایتی به همراه آن ارائه می گردد و خبری از SSD نخواهد بود.قیمت های اعلام شده برای این لپ تاپ قابل تبدیل بسیار معقول هستند که با در نظر داشتن نمایشگر منعطف Pavilion x360 حتی می توان بهای تعیین شده را اغوا کننده هم خواند.

تصاویر نگاه نزدیک تر به HP Pavilion 2015

 

اگر علاقه ای به لپ تاپ های قابل تبدیل ندارید یا اینکه صرفا به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستید، باید به اطلاع تان برسانیم که اچ پی اخیرا مدل تازه ای از سری لپ تاپ های Pavilion خود را با قیمت پایه ۵۵۰ دلار برای مدل ۱۴ اینچی عرضه کرده است.در این مدل امکان برگرداندن نمایشگر وجود ندارد اما در عوض شاهد بروزرسانی های قابل توجهی در آن هستیم که از آن جمله می توان به نمایشگر ۱۰۸۰p و کارت گرافیک مجزا اشاره نمود.کمپانی سازنده همچنین طراحی یکپارچه این محصول را هم بهینه سازی کرده؛ بنابراین، علیرغم آنکه بدنه لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده، نسبت به قبل به مراتب محکم تر به نظر می رسد.

هم Pavilion x360 و هم مدل سنتی Pavilion از ۲۳ اردیبهشت در سایت HP عرضه می گردند و از تاریخ ۳۱ خرداد نیز از طریق فروشگاه ها قابل خریداری هستند. اما علاقمندان به مدل Envy x360 باید اندکی منتظر بمانند چراکه این محصول از تاریخ ۲۸ خرداد در سایت اچ پی قرار می گیرد و همزمان با مدل های مختلف Pavilion از طریق فروشگاه ها قابل خریداری خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.