۰

فروش GTA 5 به ۵۲ میلیون نسخه رسید

بازدید 940

gta_5_guide_beginners_campaign-600x375

حالا رسما می دانیم که GTA 5 با ۵۲ میلیون واحد عرضه به بازار (و نه فروش مستقیم به مشتری)، به تنهایی یکی از بزرگترین سرگرمی های تاریخ به حساب می آید. ناشر بازی، Take-Two روز گذشته در گزارش سال مالی خود این مسئله را اعلام کرد.شرکت Take-Two، تا پایان فصل مالی اخیر خود، ۵۲ میلیون واحد از بازی Grand Theft Auto V را به صورت فیزیکی و دیجیتالی به بازار عرضه کرده. مسلما از این میزان، تعدادی از نسخه های فیزیکی هنوز به فروش نرسیده، بنابراین می توان گفت ۵۲ میلیون، آمار تعداد واحدهایی عرضه شده به بازار است و نه فروخته شده به مشتری.

بازی Evolve تا به حال ۲٫۵ میلیون واحد عرضه به بازار داشته در حالی که این رقم برای WWE 2K15 به ۳ میلیون رسید. مجموعا، سری Borderlands تا به امروز موفق به فروشی نزدیک به ۲۵ میلیون واحد شده در حالی که ۸ میلیون آن مربوط به سال مالی گذشته است. Handsome Collection که شامل دو بازی از این سری بود (بازسازی دو عنوان برای کنسول های نسل جدید)، ۲۰ درصد کل این رقم را به خود اختصاص داده.اشتراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two می گوید با در نظر گرفتن Evolve و GTA 5 که برای پی سی عرضه شد، امسال یکی از بهترین سال های کمپانی بوده است.

در طول سال مالی ۲۰۱۵، شرکت ۵ بازی بزرگ منتشر کرد و سال مالی ۲۰۱۶ را هم با موفقیت هر چه تمام تر آغاز کرده. البته با تمام این تفاسیر، Take-Two امسال مبلغ ۲۷۹٫۵ میلیون دلار متضرر شد.اما در طول همین جلسه، از زلنیک پرسش شد که آیا بسته الحاقی داستانی برای GTA 5 توسعه داده می شود یا خیر اما وی به طور کل منکر مسئله شد.وی گفت: “نه، ما در مورد هیچ بسته الحاقی صحبت نکرده ایم. ما در مورد Heists صحبت کردیم و منتشر هم شده اند. اما من به درستی به یاد دارم که شما در مورد آن، در زمان عرضه بازی صحبت کردید.”سال پیش، راکستار علنا در مورد توسعه بخش داستانی بازی صحبت کرد اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشد. شاون فونتنو، بازیگر نقش فرانکلین هم حتی در این مورد رونمایی کوتاهی داشت اما زلنیک حالا به طور کل منکر ماجرا می شود.به نظر شما قدم بعدی راکستار چیست؟ توسعه یک بسته الحاقی برای GTA 5 یا Red Dead بعدی؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.