۰

خودروی الکتریکی اپل تا سال ۲۰۱۹ آماده می شود

بازدید 1041

براساس جدیدترین گزارشات، اپل در حال اسرعت بخشیدن به تلاش های خود برای عرضه نخستین ماشین الکتریکی اش است. طبق گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر گردیده، این شرکت به کارکنان خود دستور داده تا با استفاده از منابع موجود موجباتی را فراهم نمایند که تا سال ۲۰۱۹ میلادی این خودرو رونمایی شود.آنطور که منابع مطلع اعلام کرده اند، این پروژه با نام رمز «تایتان» در حال پیگیری است و کارکنان اپل از همه بخش های آن هر یک وظیفه ای را در آن بر عهده دارند و حتی گفته شده که شمار اعضای تیم ۶۰۰ نفره دست اندرکار این پروژه سه برابر شده است.

1423873460789

اما افزایش شمار نیروهای مشغول در این پروژه می تواند تنها نشان دهنده یک چیز باشد؛ اینکه تایتان تا چه اندازه بلند پروازانه و جاه طلبانه است. همانطور که احتمالا می دانید تاریخ اعلام شده (یعنی ۲۰۱۹) یک سال قبل از موعد مقرر برای رونمایی و ورود این ماشین ها به عرصه خیابان است.

برای اهالی کوپرتینو آماده کردن این ماشین قبل از بازه زمانی تعیین شده آن هم بعد از استخدام کارشناسان متعدد از صنعت خودرو اهمیت بسیار بالایی دارد، به ویژه آنکه این شرکت هیچ تجربه ای در زمینه صنعت خودرو و تولید ماشین ندارد.

با این همه، آنطور که در گزارشات آمده، ماشین اپل کاملا هم خودکار نیست هرچند که تولید یک خودروی تماما خودران و مستقل از جمله اهداف بلند مدت اهالی کوپرتینو محسوب می شود.

این مساله حتی با وجود ادامه یافتن دور جدید مذاکرات این شرکت با سازمان حمل و نقل کالیفرنیا کاملا عقلانی به نظر می رسد و نشان می دهد که هنوز تا تصویب قوانین مرتبط با این حوزه زمان زیادی باقی مانده.

البته تعیین سال ۲۰۱۹ به عنوان هدف، بدان معنا نیست که این ماشین ها تا آن زمان آماده می شوند. براساس خبر منتشر شده در وال استریت ژورنال منظور از «تاریخ تحویل» زمانی است که مهندسان امکانات و قابلیت های این ماشین را نهایی کرده اند.


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.