۰

تماشا کنید: تیزر رسمی معرفی سونی اکسپریا E4g

بازدید 925

xperiae4_lifestyle_660x384-660x3841

سونی با معرفی یک پایین رده رو به بالا خوب سال ۲۰۱۵ را آغاز کرده است. Xperia E4 را دقیقا ۲ هفته پیش یعنی در تاریخ ۲۱ بهمن با هم دیدیم و با آن آشنا شدیم. دستگاه زیبا، با طراحی جدید و امکانات بسیار خوب که می تواند یک پایین رده خوش قیمت و خوش فروش باشد. این دستگاه با توجه به رده قیمتی خود، با نسل سوم مخابراتی را پشتیبانی می کرد که موضوع طبیعی است اما سونی می خواهد در بازار پایین رده حضور فعالی داشته باشد پس … پس یک امکان خیلی خیلی خوب برای اکسپریا ای۴ اما در یک مدل ویژه در نظر گرفته است! LTE در مدل Xperia E4g برای شما قرار داده شده تا دستگاه پایین رده شما از نسل چهارم مخابراتی پشتیبانی کند.

“Sony Xperia™ E4g تلفن هوشمندی سریع برای استفادهٔ آسان، با کیفیت” ، سونی دستگاه خود را اینگونه تعریف می کند. یک دستگاه پایین رده با پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک به فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و ۱ گیگابایت حافظه رم در کنار ۸ گیگابایت حافظه داخلی. در حقیقت اکسپریا ای۴جی هیچ تفاوتی با اکسپریا ای۴ ندارد جز در ۳ مورد:

NFC
فرکانس پردازنده (۱٫۵ در مقابل ۱٫۳)
پشتیبانی از LTE cat4  (مثل آیفون۶)

از این ۳ مورد همان نسل چهارم بودن مودم مخابراتی بسیار اهمیت دارد که نام دستگاه را هم تحت الشعاع خود قرار داده است. اما پس از آشنایی با اکسپریا E4g بد نیست که تیزر تبلیغاتی رسمی سونی برای آن را با هم ببینیم:اگر علاقه دارید نگاهی کامل به طراحی اکسپریا ای۴ جی داشته باشید، می توانید ویدیوی ۳۶۰درجه ای زیر را ببینید که در آن اکسپریا ای۴جی یک دور کامل می زند:نظر شما درباره یک دستگاه تلفن همراه هوشمند پایین رده ارزان با قابلیت ۴G یا LTE cat.4 چیست؟ جذاب است، نه؟

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.