۰

وقتی که نوکیا ۳۳۱۰ تبدیل به جدیدترین گوشی نوکیا شود!

بازدید 1657

اگر سال ها به عقب بر گردیم متوجه می شویم که گوشی هایی که نوکیا تولید می کرد اولین و ابتدایی ترین گوشی هایی بود که مردم از آن ها استفاده می کردند! شما از چه گوشی استفاده می کردید! به احتمال زیاد گوشی شما هم یا از نوکیا بود یا اریکسون! اما اگر این روزها دقت کنید کدام یک از گوشی ها دوباره باز سازی شده اند!؟ Nokia 3310 و Ericsson T28 هر دو از ابتدایی ترین گوشی هایی بوده اند که در دست کاربران بوده اند اما امروز اگر این دو گوشی را تکنولوژیکی کنند کدام یک مورد علاقه شما خواهد بود!؟

گوشی هوشمند 3310 نوکیا

این دو گوشی از جمله گوشی هایی بوده اند که رکورد دار فروش در آمریکا بوده اند! چیزی شبیه به آیفون کنونی! اما جالب است که یک سایت آلمانی اقدام به تولید و طراحی گوشی های قدیمی با تکنولوژی روز کرده است!این گوشی ها شامل گوشی Nokia 3310  می باشد که این بار تبدیل به یک ویندوز فون شده است! این گوشی الان دارای یک دوربین  ۴۱ مگاپیکسلی می باشد!که می توان گفت غول گوشی های ویندوز فونی است!

curved-ericsson-1

 از طرفی هم گوشی Ericsson T28  این بار به صورت اندرویدی ساخته شده است! صفحه تک رنگ سبز آن برای تمام کسانی که از آن استفاده کرده اند خاطره ساز و حس نوستالژی خوبی خواهد داشت!

curved-nokia-3

نوکیا تا سال ها پیش به عنوان مهمترین تولید کننده گوشی ها علی الخصوص گوشی هوشمند بوده است که بعد از آن اپل گوشی های خود را به بالاترین سطح رسانید هر چند هنوز هم که هنوز است این کمپانی توانسته جایگاه خود را ثبت کند اما همچون سایر شرکت ها قصد رقابت ندارد!به هر حال به نظر می رسد که این گوشی ها بتوانند نشان دادن راه پیموده شده ی تکنولوژی باشند!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.