۰

بررسی تبلت Asus MeMO Pad 7

بازدید 1071

ایسوس در تولید تبلت بسیار خوب عمل کرده است چرا که تبلت هایی می سازد که هم کارایی بالایی دارند، هم از ظاهر خوبی برخوردارند. بدین صورت، ما می توانیم یک زندگی دیجیتالی خوب را با ایسوس، تجربه کنیم. هر چند چند ماهی از تولید و انتشار Asus MeMO Pad 7 می گذرد اما همچنان به طور موفق عمل می کند.

asus-memo-pad-7

این بار با هم به معرفی این تبلت می پردازیم، تا در هنگام خرید با دید بازتری به خرید آن اقدام کنید.

این تبلت از دسته تبلت های اندرویدی است، که از Android  ۴٫۴٫۲  پشتیبانی می کنند. بدین صورت، شما می توانید از انواع نرم افزارها و بازی های رایگان و پولی روی این تبلت نصب کرده و اوقات فراغت خود را پر کنید.

asus-memo-pad-7

اندازه ی این تبلت در ابعاد ۱۸۹٫۳ × ۱۱۳٫۷ × ۹٫۶ میلی متر ، معرفی شده که مزیت آن، هم بزرگ بودن آن است و هم ضخامت کمتر از یک سانتی متر.

همانطور که در نام تبلت مشاهده می کنید، این سیستم ۷ اینچی است. از طرفی دارای تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل در اینچ، است که البته این میزان، حاصل رزولوشن پایین نمایشگر است.

asus-memo-pad-7

نمایشگر مولتی تاچ این تبلت از تکنولوژی IPS LCD بهره مند است و از سویی دارای سنسورهای مجاورتی و نوری است که به طور اتوماتیک متناسب با نور فضا، عکس العمل نشان می دهد تا در مصرف برق و یا همان شارژ صرفه جویی کند.

asus-memo-pad-7

دوربین عقب تبلت، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که در کنار دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی تصویر برداری از مناظر مورد نظر شما را تضمین می کند، اما باید از عکس ها  و تصاویر انتظار یک کیفیت در خور یک دوربین ۵ مگاپیکسلی داشته باشید. متاسفانه مشکل دوربین این است که از فلش led بهره مند نیست.

asus-memo-pad-7

این تبلت از نظر عملکردی بسیار خوب می تواند برنامه ها را پردازش و اجرا کند چرا که از یک پردازنده ی چهارهسته ای Intel Atom Z3745 با سرعت ۱۸۶۰ مگاهرتز، بهره مند است. از سمتی می توان با اطمینان خاطر از پردازش گرافیکی این تبلت صحبت کرد چرا که پردازش گرافیکی آن Intel HD Graphics است.

asus-memo-pad-7asus-memo-pad-7

هر چند حافظه داخلی تبلت ۱۶ گیگابایت است و می توان به وسیله ی اسلات های توسعه دهنده ی حافظه این ظرفیت را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد، اما حافظه رم یک حافظه ۱ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که می توان گفت نقطه ضعف سخت افزاری اش فقط همین میزان حافظه RAM باشد.

asus-memo-pad-7asus-memo-pad-7

در بخش باتری هم، این سیستم دارای باتری است که نمی توان آن را تعویض کرد بنابراین باید بسیار مراقب این دستگاه باشید.

ایسوس این تبلت را در رنگ های متنوعی تولید کرده تا تمام سلایق و نسل ها بتوانند از آن استفاده کنند.

asus-memo-pad-7asus-memo-pad-7

محل قرار گیری دکمه ها در این تبلت، چیزی متفاوت از سایر تبلت هاست. دکمه های کنترلی و خاموش و روشن، این تبلت در پشت آن قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.