۰

نگاهی کوتاه بر اسمارت فون Samsung Galaxy A7

بازدید 1099

10859

سری دستگاههای Galaxy A سامسونگ با خود چندین مشخصه تازه را به همراه اورده اند، چنانکه از قاب فلزی و بدنه نازک تشکیل شده اند. یکی از محصولات این شرکت کره ای از سری دستگاههای a، اسمارت فون Galaxy A7 است. این فبلت ۵٫۵ اینچی به عنوان جایگزین رده متوسط Galaxy Note 4 درنظر گرفته شده است.Galaxy A7 بیشتر از دو میلیمتر نازکتر و ۳۵ گرم سبکتر از همتای خود است. تقریبا دارای همان طراحی با بدنه فلزی است. پانل پشت دستگاه قابل برداشتن نیست، و تحت فشار خیلی کم قابلیت خم شدن را دارد.واحد دستگاه مورد بررسی ما، مدل دو سیمکارته Galaxy A7 Duos بوده و شامل دو اسلات است، یکی که برای nanoSIM درنظرگرفته شده، در حالی که دومی می تواند برای یکی از nanoSIM یا microSD بکار گرفته شود.

Galaxy A7 سامسونگ دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p است که تراکم پیکسل ۴۰۱ppi را نتیجه می دهد، این تراکم پیکسل از مقدار ۵۱۵ppi فبلت Galaxy Note 4 کمتر می باشد. هیچ قلم S Pen مانند دستگاههای سری نوت وجود ندارد.

 

واحد دستگاهی که ما در حال بررسی ان هستیم، مدل dual-SIM 3G بوده و به تراشه Snapdragon 615 مجهز است (هشت هسته Cortex-A53). این تراشه برای مدل آپشن dual-SIM LTE دستگاه هم بکار رفته است. اما مدل تلفن تک سیمکارته LTE به تراشه Exynos 5430 بسته بندی شده است، همان تراشه ای که در Galaxy Alpha بکار رفته است. این تراشه از چهار هسته Cortex-A15 و چهار هسته A7 تشکیل شده است. تراشه اگزینوس در تست های ما بر روی آلفا، عالی کار کرده است.

Galaxy A7 با وزن ۱۴۱ گرم بسیار سبک است و با ضخامت ۶٫۳ میلیمتر نازک می باشد، بنابراین در دست هرگز بزرگ احساس نمی شود. بدنه مات پشت دستگاه اثرانگشت را جذب نکرده است. تلفن کوچکی نیست، اما شامل همان مشخصه ها برای استفاه تک دست از Galaxy Note 4 می باشد.

 

دوربین پشت دستگاه کمی بیرون زده است. یک دوربین ۱۳MP با قابلیت فیلبمرداری ۱۰۸۰p تعبیه شده که در دو سوی آن فلش تک led و بلندگو قرار گرفته است.

دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p وجود دارد. این دوربین سلفی دارای لنزهای ۱۰۶ درجه زاویه باز است، بنابراین شما توانایی ضبط چندین دوست خود را در قالب تصویر دارید. حالت Wide selfie هم گنجانده شده است که موجب می شود تصاویر سلفی با حالت پانوراما مانند نیز پهن تر شوند.

gsmarena_018

لوازم جانبی همراه دستگاه، شامل هدست، ابزار جداکننده سیم، کابل microUSB و شارژر است. شارژ دارای خروجی ۱٫۵۵ آمپر می باشد.

gsmarena_017

منبع : gsmarena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.