۰

اپل دومین بتای OS X 10.11 ال کاپیتان را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

بازدید 1063

os_x_el_capitan_roundup-800x409

اپل امروز دومین بتای OS X 10.11 ال کاپیتان را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. تنها دو هفته بعد از معرفی سیستم‌عامل جدید در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی ۲۰۱۵ اپل و ارائه اولین بتا، دومین بتا از این سیستم‌عامل منتشر شده است. تغییرات جدیدی در دومین بتای ال کاپیتان صورت‌گرفته است. این آپدیت دارای بیلد ۱۵A204h است و از طریق Software update در App Store مک و از طریق مرکز توسعه‌دهندگان اپل قابل دانلود است. اپل هم‌چنین دومین بتای OS X سرور ۵٫۰ را منتشرکرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

OS X ال کاپیتان براساس ویژگی‌های OS X یوسمیت ساخته‌شده است. در این نسخه بر روی عملکرد سیستم‌عامل تمرکزشده است. بهبودی‌هایی که در ال کاپیتان صورت‌گرفته است باعث‌شده تا سرعت سیستم‌عامل سریع‌تر شود. از فونت جدیدی در سراسر سیستم استفاده‌شده است. ال کاپیتان شامل یک ویژگی کنترل ماموریت جدید، ویژگی نمایش دونیم‌شدن برای استفاده دو برنامه به صورت تمام صفحه و هم‌زمان، چندین ویژگی جدید برای سافاری که شامل پین‌کردن سایت‌ها برای وب‌سایت‌های پربازدید و یک دکمه بی‌صدا فراگیر که همه‌ی تب‌ها را بی‌صدا می‌کند، است.

Mail با حرکت‌های جدید استایل-iOS و پیشنهاد‎‌‌های هوشمند و تصاویر، یادداشت‌ها و نقشه‌ها نیز بهتر از قبل‌شده‌اند و چند بهبودی کوچک در آن‌ها اتفاق‌افتاده است. OS X 10.11 ال‌ کاپیتان هم‌اکنون تنها برای توسعه‌دهندگان ثبت‌شده موجود می‌باشد اما اپل درنظر دارد تا بتای عمومی از این نرم‌افزار را در ماه بعدی عرضه کند. نسخه نهایی ال کاپیتان در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.