۰

نگاه نزدیک به ساعت اپل

بازدید 2030

apple-Watch-710x434

ساعت اپل و عمر باتری خوبش می تواند حالا گزینه وسوسه کننده تری برای خرید باشد. طراحی این ساعت واقعا زیباست اما بیشتر تاثیر گذاری آن به دلیل ساخت اپل بودنش است. نمی گوییم این طراحی جالب نیست، بلکه کاملا بر عکس، این طراحی یکی از دلنشین ترین طراحی های ساعت های هوشمند بازار است اما طرح خاصی ندارد و این اپل بودنش است که به آن کمک شایانی می کند. اما در عنوان گفتیم، طراحی هوشمدانه! در ادامه مطلب با یک گالری عکس از این ساعت زیبا در استفاده واقعی، با شما هستیم و منظور خود را از طراحی هوشمدانه خواهیم گفت.

اپل واچ با مدل های مختلف و در قیمت ها و طرح های مختلف عرضه شده است. ساعتی که حداقل ۳۵۰ و حداکثر … آ … هر چقدر که دوست داشته باشید پایتان آب می خورد! این یک تجارت فوق العاده پر سود است. اما کیفیت ساخت و طراحی آن حتی برای پشت ساعت و بخش حسگر های پایش علایم سلامتی اش با دقت فراوانی طراحی شده است که کاملا قرینه و زیباست.

طراحی هوشمندانه اپل را دوست داریم چون از نقاط قوت خود و نقاط ضعف رقیب به خوبی بهره می برد. نمایشگر امولد در دستگاه های سامسونگ و منوی مشکی آن ها که تا گلکسی اس۵ وجود داشت را به یاد دارید؟ سامسونگ برای بهره وری از قابلیت کم مصرف بودن این نمایشگر ها در نور مشکی، رابط کاربری را این طور طراحی کرد اما اپل با تاکید فراوان بر رنگ سفید در رابط کاربری و عدم نگرانی ار بابت مصرف انرژی نمایشگر رتینا آیفون و آیپد، سامسونگ را مجاب کرد رابط کاربری باید سفید باشد، با اینکه نقطه حساس سامسونگ یا همان نمایشگر AMOLED رنگ سفید است. حالا خوب به ساعت اپل دقت کنید، ساعتی با حاشیه نمایشگر قابل توجه اما طراحی صحیح که باعث شده است به هیچ عنوان حاشیه نمایشگر دیده نشود و علاوه بر آن، عمر باتری کاهش به سزایی داشته باشد! این طراحی هوشمند است!

با هم به تماشای گالری تصاویر ساعت اپل می نشینیم:

applewatchhands001.0 applewatchhands017.0 applewatchhands016.0 applewatchhands015.0 applewatchhands014.0 applewatchhands013.0 applewatchhands012.0 applewatchhands011.0 applewatchhands010.0 applewatchhands009.0 applewatchhands008.0 applewatchhands007.0 applewatchhands006.0 applewatchhands005.0 applewatchhands004.0 applewatchhands003.0 applewatchhands002.0

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.