۰

سامسونگ گلکسی اس۶ در تبلیغات T-Mobile

بازدید 1059

025431d3f1811aa302e23b2e307ba9bb_XL

پس از تیزر های پیاپی سامسونگ برای گلکسی اس۶ که نشان از تمرکز ویژه این شرکت بر روی این محصول برای برای بازپس گیری سهمش از بازار پر سود تلفن های همراه هوشمند است، این بار یکی از نزدیک ترین شرکا تجاری سامسونگ، اپراتور T-Mobile تیزری برای TheNextGalaxy منتشر کرده است. در این تیزر واضح ترین نگاه به این دستگاه را خواهید داشت.

همانطور که در این تیزر رسمی شاهد هستید، مشخصا کنار نمایشگر خمیده است، بدنه حداقل در حاشیه های دستگاه آلمینیومی است، حاشیه های بالا و پایین نمایشگر مثل آن طرح کانسپت وحشتناک(!) زیاد نیست و در حد معقولی قرار دارد و البته دکمه فیزیکی هوم همچنان روی این دستگاه دیده می شود. هنوز از پشت دستگاه و طراحی تمام فلزی بود مطمئن نیستیم!

جان لِژه، مدیر عامل اپراتور تی-موبایل با انتشار توئیتی ارائه‌ی نسل جدید پرچمدار سامسونگ را توسط این کمپانی تایید کرد، اما جزئیاتی از این محصول ارائه نکرده است. توئیت لژه شامل لینکی است که کاربران با کلیک روی آن به صفحه‌ای از وب‌سایت تی‌-موبایل انتقال می‌یابند. در این صفحه تصویری وجود دارد که می‌توان به روشنی صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی تلفن گلکسی S6 اج را در آن مشاهده کرد. از زاویه‌ی نمایش داده شده، این گوشی‌هوشمند تا حدودی به گلکسی نوت اج شباهت دارد.

علاوه بر بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی که در دو طرف خمیده است، می‌توان به پوشش فلزی مات خاکستری اشاره کرد که در طرفین با صفحه‌ی نمایش با طرفین خمیده پیوند خورده است. ترکیب صفحه‌ی نمایش خمیده در کنار پوشش فلزی که بسیار باریک به نظر می‌رسد، زیبایی منحصر به فردی را برای این گوشی‌هوشمند رقم زده که می‌توان آن را به‌عنوان زیباترین محصول ارائه شده توسط سامسونگ معرفی کرد. همچنین در صورتی که این تصویر متعلق به گلکسی S6 اج باشد، باید با چرم مصنوعی خداحافظی کرد.

البته که می توانیم به جای این فرضیه بافی ها، تا ۱۰ اسفند صبر کنیم و منتشر باشیم تا سامسونگ چه دستگاهی را معرفی می کند. و اما نظر شما؟ این دستگاه که در تصویر می بینید، نه رندر است، نه شایعه و نه ماکت! این گلکسی بعدی است

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.