۰

مک بوک جدید اپل معرفی شد

بازدید 1423

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0736-710x434

همانطور که انتظارش را داشتیم، اپل در کنفرانسی که در حال برگزاری است، از مک بوک جدید با طراحی متفاوت نسبت به مک بوک های قبلی و کیبورد جدید تر رونمایی کرد. این مک بوک از صفحه نمایش ۱۲ اینچی رتینا استفاده می کند.

تعریف قابل حمل بودن با عرضه ی آیپد و آیفون عوض شده است. به همین دلیل تیم اپل تلاش کرده است تا مک بوک های خود را قابل حمل تر بکند تا کاربران لذت بیشتری در استفاده از آن ببرند. مک بوک جدید کوچکتر شده است تا کاربران به راحتی آن را حمل کنند.

این مک بوک ۲ پوند وزن، و تنها ۱۳٫۱ میلی متر ضخامت دارد که نسبت به مک بوک ایر حدود ۲۴ درصد باریک تر شده است. کیبورد جدید اندازه ابعاد خود مک بوک است و حاشیه های آن نسبت به مک بوک ایر برداشته شده است. کیبورد جدید با کم ترین فشار عکس العمل انجام می دهد و حساس تر شده است.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0775

اندازه صفحه نمایش ۱۲ اینچ با رزولوشن رتینای ۲۳۰۴×۱۴۴۰ می باشد که پنل صفحه نمایش باریک تر شده است و نسبت به مک بوک های پیشین ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند. هر پیکسل توانایی تولید سه نور اصلی را دارد.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0820

تکنولوژی Force Touch کمک می کند تا ساده تر از همیشه با مک بوک کار کنید. این ویژگی به کمک ترک پد مک بوک آمده است و ژست های حرکتی جدیدی اضافه شده و پیش از پیش احساس بهتری برای لمس می کنید.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0848

مک بوک جدید از هیچ فن خنک کننده ای استفاده نمی کند و حیرت برانگیز است! اورکلاک از ۱٫۳ گیگاهرتز به ۲٫۹ گیگاهرتز نیز از شگفتی های مک بوک می باشد که با کمک توربوشارژ صورت می گیرد.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0929

باطری مورد استفاده در مک بوک جدید ۳۵ درصد شارژ بیشتری در خود نگه می دارد. با این باتری می توانید تا ۹ ساعت به مرور صفحات وب بپردازید یا ۱۰ ساعت ویدیو تماشا کنید.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0949

USB-C همه ی پورت های اصلی نظیر USB, DisplayPort, Power, HDMI, VGA را در خود جای داده استو تنها یک سوم یو اس بی اصلی جای میگیرد.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0991

این مک بوک در رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_1013

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.