۰

ریموت کنترل چند منظوره

بازدید 2597

Toggle multimode touch remote یک کنترل از راه دور چند منظوره می باشد که توسط گروه کربن طراحی شده است. از آنجایی که محصولات مجهز به پنل های لمسی گران قیمت بوده و تهیه آنها برای تمامی اقشار جامعه مقدور نمی باشد افراد می توانند با تهیه این ریموت کنترل و اتصال آن به انواع وسایل از طریق wifi با قیمتی ناچیز  وسایل خود را به صورت لمسی کنترل کرده و با آنها تعامل برقرار کنند. در ادامه مطلب به معرفی قابلیت های این ریموت کنترل پرداخته و از طریق فیلم آنرا مورد بررسی قرار می دهیم.

ریموت کنترل

ریموت کنترل

این محصول در ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ به جامعه جهانی معرفی شد و با اینکه چیزی از زمان معرفی آن نمی گذرد به یک محصول پر طرف دار تبدیل شده چراکه کاربران به جای پرداخت هزینه های بالا برای دستگاه های مجهز به پنل لمسی با پرداخت هزینه ای ناچیز کلیه دستگاه های خود را می توانند از طریق پنل لمسی این ریموت، کنترل نمایند. از آنجایی که تلویزیون های جدید با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه می گردند این ریموت به سادگی می تواند پس از اتصال به تلویزیون نقش ماوس را اجرا کرده تا کاربر به راحتی با سیستم تعامل برقرار کند. از دیگر قابلیت های این ریموت می توان به صفحه کلید QWERTY آن اشاره کرد. جالب است بدانید که این ریموت مجهز به سنسورهای تشخیص حرکت می باشد تا کاربر هنگام استفاده از آن در بازی ها با حرکت چرخشی آن بتواند المان ها و کارکترهای موجود در بازی را کنترل کرده و ارتباط نزدیکتری با آنها برقرار کند.

ریموت کنترل

ریموت کنترل

ریموت کنترل

ریموت کنترل

ریموت کنترل

در ساخت این ریموت کنترل از پنل لمسی خازنی بهره گرفته شده که این امر موجب حساسیت بالای آن می گردد. نحوه عملکرد آن به گونه ایست که شما پنل لمسی را به سمت یکی از چار جهت بلا، پایین، چپ و راست کشیده تا ریموت در حالت مخصوص (صفحه کلید، ماوس و …) قرار گیرد. پس از این مرحله کلیدهای کنترلی برروی پنل نمایان می شوند و کاربر می تواند از طریق آنها نیاز خود را مرتفع سازد. در زیر فیلمی از نحوه عملکرد این ریموت کنترل آمده تا از نزدیک با قابلیت های آن آشنا شوید.

 

ریموت کنترل

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.