۰

معرفی موبایل جدید ایسر با نام Liquid Jade Z

بازدید 1180

xacer-liquid-jade-zblack02770.jpg.pagespeed.ic.HNwAT-vccN

با وزن تنها ۱۱۰ گرم، این اسمارت فون ۵ اینچی یکی از سبک ترین موبایل بازار به شمار می رود. Liquid Jade Z دارای تکنولوژی ۴G LTE نیز هست و از قیمت مناسبی نیز بهره می برد؛ این تلفن همراه با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش خواهد رسید.

از قابلیت های این محصول می توان به نمایشگر ۵ اینچی آن با رزولوشن HD و فناوری IPS، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز مدیاتک و یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه ی داخلی و در نهایت یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر اشاره کرد. محصول مورد بحث همچنین قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت را به همراه دارد.

Liquid Jade Z از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز با سرعت ۱.۸ استفاده می کند. دوربین جلوی این تلفن هوشمند نیز مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است که از قرار معلوم برای گرفتن تصاویر سلفی نیز مجهز گشته است.

acer-liquid-jade-zwhite08-770

Jade Z از امکان جالبی به نام ثبت تصویر دوگانه نیز استفاده می کند، این قابلیت به کاربر اجازه می دهد به شکل همزمان و در یک لحظه، توسط دوربین اصلی و دوربین جلوی دستگاه عکس برداری کند؛ در نتیجه کاربر می تواند از ادغام این تصاویر و ویدئوها، عکس های جالبی برای خود تهیه نماید.تلفن همراه مورد بحث از اندروید کیت کت ۴.۴ استفاده کرده و ایسر تایید نموده که تا پایان سال، به آب نبات چوبی ارتقا خواهد یافت.

Acer-Liquid-Jade-Z Acer-Liquid-Jade-Z (2) Acer-Liquid-Jade-Z (1)

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.