۰

رستوران گردی با فیدیلیو

بازدید 1115

برنامه رستوران یاب فیدیلیو

رستوران گردی به مرور تبدیل به یکی از تفریحات ایرانیان می شود، از این رو یافتن محیطی جذاب با غذایی دل چسب یکی از الویت ها به شمار می رود. اگر شما هم از دوست داران شکمتان هستید و علاقه دارید تا همواره بهترین تجربه ها را از رستوران گردی به دست آورید، اپلیکیشن فیدیلیو همان کلید گمشده ای است که به دنبالش می گردید.

فیدیلیو پایگاه جامع رستوران های تهران است. بهترین رستوران ها را به کمک این اپلیکشین می توانید پیدا کنید و از آن ها لذت ببرید. فیدیلو در رابطه با هر رستوران توضیح مختصری می دهد، منوی آن را به نمایش در می آورد و در نهایت آدرس و شماره تلفن رستوران را در اختیار شما می گذارد.

برنامه رستوران یاب فیدیلیو

اپلیکیشن فیدیلیو به نحوی طراحی شده که به شما اجازه می دهد دقیقا همان رستورانی که به دنبالش هستید را پیدا کنید. با مراجعه به قسمت رستورانیاب این برنامه می توانید بر اساس فیلتر های متعددی جستجوی خود را آغاز کنید. برای مثال این امکان را دارید تا در میان رستوران ها بر اساس سبک غذا، موقعیت جغرافیایی، کلاس قیمت، جای پارک و … جستجو کنید و دقیق ترین نتایج را به دست آورید.

اپلیکیشن فیدیلیو بخش های دیگری نیز دارد. اگر حال و حوصله گشتن به دنبال رستوران ها را ندارید، با مراجعه به قسمت « کجا بریم ؟ » اپلیکیشن به صورت رندوم یک رستوران را به شما پیشنهاد می دهد، هرچند که اگر پیشنهادش را دوست نداشتید می توانید دوباره تاس بیندازید و بخت خود را مجدد بیازمایید.

قسمت « نزدیک من » هم رستوران های اطراف محدوده جغرافیایی شما را به نمایش در می آورد. در این بخش می توانید شعاع پیشنهادی برنامه را بزرگ یا کوچک کنید تا بدین ترتیب آنچه را که دوست دارید را پیدا کنید. بخش «فیدیبورد» هم کلوب کاربران فیدیلو است. جایی که عاشقان غذا گرد هم جمع شده اند و نظرات خود را در رابطه با رستوران هایی که رفته اند به اشتراک می گذارند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.