۰

ویژگی هایی در HTC One M9 هست اما Galaxy S6 و S6 Edge نیست

بازدید 963

HTC One M9 vs Galaxy S6

هیجان کنفرانس MWC به‌آرامی در حال فروکش کردن است و حدس و گمان‌ها در مورد زمان رسیدن به ویترین فروشگاه‌ها و بحث و بررسی و مقایسه‌ها آغازشده است. دوگوشی پرچم‌دار HTC One M9 و Galaxy S6 (و S6 Edge) کانون توجه این بررسی‌ها و مقایسه‌ها است. پس در ادامه شش ویژگی M9 را بررسی می‌کنیم که در S6 وجود ندارد. به‌زودی و در پست دیگری، برعکس، ده ویژگی S6 را بررسی می‌کنیم که در M9 نیست. پس با ما همراه باشید.

۱) دوربین سلفی اولتراپیکسل

UtraPixel-front-camera

دوربین‌های اولتراپیکسل HTC در پرچم‌دار قبلی، تصاویر نه‌چندان گرمی می‌گرفتند که نهایتاً شرکت تصمیم گرفت که به‌جای این حسگر، در دستگاه جدید M9 یک حسگر ۲۰ مگا پیکسلی جدید قرار دهد. اما دوربین اولتراپیکسل هنوز زنده است و به جلوی گوشی منتقل‌شده است تا خیالتان از بابت سلفی‌های خوب و ویدئو چت بهتر در شرایط کم‌نور راحت شود.

۲) بلندگو‌های استریوی BoomSound

BoomSound-stereo-speakers

رده بالاهای اچ تی سی جزو معدود اسمارتفون هستند که دارای بلندگوی استریو در کنار صفحه‌نمایش هستند و علاوه بر این، دارای فناوری BoomSound شرکت HTC نیز هستند و به‌این‌ترتیب، صدایی بلند و حجم دار از بلندگوهایی کوچک پخش می‌شود و روی‌هم‌رفته سری One شرکت HTC ازلحاظ توانایی پخش صوتی جزو بهترین‌های بازار هستند.

۳) فلاش دورنگ LED

Dual-tone-LED-flash

فلاش دورنگ LED یک فناوری زیباست که امروزه روی اسمارتفون مختلف می‌بینیم. ایده پشت این فناوری، استفاده از دو فلاش (یکی بارنگ گرم و دیگری سرد) است. هر دو فلاش باهم عمل می‌کنند و این منجر به تصویری متعادل‌تر (ازلحاظ گرمی و سردی نور) می‌شود، درحالی‌که در روش قدیمی، تصاویر ثبت‌شده با فلاش معمولاً سرد و بی‌روح به نظر می‌رسند.

۴) حافظه قابل ارتقا

Expandable-internal-storage

طراحی یکپارچه جدید سامسونگ، فناوری حافظه داخلی جدید آن واقعاً شگفت‌انگیز است، اما در این پکیج، جای خالی چیزی که اکثر کاربران اندروید آن را دوست داشته و تحسین می‌کنند، یعنی قابلیت ارتقای حافظه با افزودن کارت حافظه microSD، احساس می‌شود. درست است، HTC One M9 هنوز کارت حافظه قبول می‌کند، اما سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge کارت حافظه قبول نمی‌کنند.

۵) آپدیت نرم‌افزاری EYE Experience

The-EYE-Experience-suite

سال گذشته، HTC کاملاً به‌وضوح موضع خود یعنی تمرکز روی قابلیت عکاسی اسمارتفون را با معرفی HTC Desire EYE، دوربین RE و آپدیت نرم‌افزاری EYE Experience برای تمام گوشی‌های رده‌بالای خود، مشخص کرد. اساساً EYE Experience قابلیت تعقیب چهره برتری را ارائه می‌دهد و می‌تواند همزمان تا ۴ چهره را تعقیب کرده و روی آن‌ها فوکوس کند. قابلیت دیگر بنام Split Capture هم هست که می‌تواند تصاویر همزمان با هر دو دوربین بگیرد، قابلیت دیگر، فعال شدن دوربین سلفی با فرمان صوتی و یک قابلیت دیگر هم Face Fusion است.

۶) رادیو FM

FM-Radio

یک ویژگی که از زمان S4 از سری Galaxy S رخت بربسته، همین رادیوی FM است. برخلاف آنچه سامسونگ ممکن است باور داشته باشد، هنوز ظاهراً بخش عظیمی از کاربران از داشتن رادیو FM روی اسمارتفون خود لذت می‌برند و HTC به خواسته این دسته از کاربران توجه می‌کند.

منبع

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.