۰

پیام رسان ChatON

بازدید 1263

CHATON

سامسونگ برنامه چت ان ( ChatON ) را که یک اپلیکشن پیام رسان است در اپل استور عرضه نمود. این اپلیکیشن کاربردی برای ارتباط بین کاربران iOS ، اندروید و بادا به صورت مجانی عرضه گردیده است. این سرویس از راه های مختلفی ارتباط را بین شما و دوستانتان فراهم می کند. ارتباط فردی ، گروهی و انتشار برای همه لیست دوستانتان . جالب اینجاست که از طریق این اپلیکیشن شما قادر به ارسال دست نوشته ها ، عکس ها ، ویدیو ها و اطلاعات تماس و رویداد های تقویم خود خواهید بود. درضمن مکان خود را هم بر روی نقشه می توانید به دوستانتان اطلاع دهید. طبق نظر سامسونگ ، چت آن برای شما ارتباط بهتری را با دوستانتان و دیگر آشنایانتان برقرار خواهد نمود.

badge-g

این سیستم پیام رسان سامسونگ هم مانند سیستم شرکت اپل که آی مسیج نام دارد ، رایگان برای دانلود قرار گرفته است و استفاده از آن نیز برای شما رایگان خواهد بود. چت آن اکنون برای iOS ، اندروید و بادا عرضه شده است و بزودی برای ویندوز موبایل و بلک بری گسترش پیدا خواهد کرد . نسخه تحت وب که به شما اجازه ارتباط را از طریق مرورگر خواهد داد نیز در حال توسعه می باشد.

آنچه از آمار های شرکت Next Web بر می آید تا کنون بر روی بیش از ۵۰۰،۰۰۰ دستگاه اندرویدی چت آن نصب شده است. خب نظر شما درباره چت آن چیست؟ بلک بری مسنجر ، آی مسیج و یا چت آن ، کدامیک بهترین و موفقترین خواهد بود؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.