۰

گلکسی M21s و M51 سامسونگ دو میان‌رده جدید کره‌ای معرفی شدند

بازدید 1807

 

سامسونگ اوایل سال از گوشی Galaxy M21 رونمایی کرد و حالا با گذشت نزدیک به ۷ ماه نسخه به روزرسانی شده از این گوشی را با دوربین پیشرفته و با نام Galaxy M21s معرفی کرده است.M21 دارای دوربین سلفی ۲۱ مگاپیکسلی و سه دوربین با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق در قاب پشتی خود است. M21s حالا به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی نسل قبلی با یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی جایگزین شده است.

 مشخصات گوشی Galaxy M21s سامسونگ

از نظر باقی مشخصات M21s تفاوتی با M21 ندارد و این یعنی گوشی جدید سامسونگ از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی Super AMOLED، با رزولوشن Full HD+، پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژر ۱۵ وات و سنسور اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور بهره می‌برد.این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ بوده و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن تعریف شده است. البته با وجود شیار کارت microSD امکان افزایش حافظه تا ۱ ترابایت هم برای M21s در نظر گرفته شده است. از نظر مشخصات این دستگاه شباهت بسیار زیادی به گلکسی F41 دارد؛ گوشی هوشمندی که چندی پیش رونمایی شد و آن هم بی‌شباهت به گلکسی M31 نبود.

M21s در رنگ‌های مشکی و آبی و با رقیمت ۱۵۲۹ رئال بزریل در این کشور عرضه خواهد شد. این یعنی قیمت این گوشی چیزی در حدود ۲۷۵ دلار (۲۳۰ یورو) خواهد بود.

گوشی گلکسی M51 سامسونگ

سامسونگ علاوه‌بررونمایی از M21s، امروز در برزیل گوشی M51 را نیز معرفی کرد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی Super AMOLED+ با رزولوشن Full HD+، پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰G همراه با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی همراه با شارژر ۲۵ وات است.سامسونگ این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۲۶۰۹ رئال برزیل (۴۷۰ دلار – ۳۹۵ یورو) به صورت آنلاین عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.