۰

قیمت و مشخصات تمام مدل های سرفیس بوک (Surface Book) و سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4)

بازدید 1272

شاید چند سال پیش کسی تصور نمی کرد خانواده جدیدی که مایکروسافت در بین لپ تاپ های ۲ در ۱ که به نوعی یک تبلت قدرتمند به حساب می آمدند به وجود آورده تا این حد موفق شود. از زمان عرضه Surface Pro 3 به عنوان یکی از بزرگترین موفقیت های مایکروسافت، کمپانی های دیگری نیز سعی کردند همین روند را در پیش بگیرند و محصولاتی مانند Miix 700 از لنوو، Satellite Radius 12 از توشیبا و همچنین آیپد پرو از اپل معرفی شدند. همان طور که می دانید ماه گذشته مجموعه ای از ابزارهای اختصاصی ویندوز ۱۰ مایکروسافت در همایش ویژه این کمپانی معرفی شدند. در این همایش مایکروسافت از سری جدید تبلت های خانواده Surface با نام سرفیس پرو ۴ و همچنین اولین لپ تاپ ساخته شده توسط خودش یعنی سرفیس بوک رونمایی کرد. مانند رسمی که مایکروسافت در پیش گرفته، کانفیگ های مختلفی برای هر کدام از این دستگاه ها وجود دارد که بسته به سخت افزار به کار رفته قیمت متفاوتی نیز به همراه دارند. از آنجا که فروش محصولات جدید مایکروسافت از امروز در آمریکا و کانادا آغاز شده، قصد داریم نگاهی داشته باشیم به مدل های مختلف Surface Book و Surface Pro 4 و همچنین قیمت آنها. در ادامه با ما همراه باشید.

2f8d1846283f12e86965ea3dae896183_L

تجربه ثابت کرده که پس از عرضه رسمی یک محصول، هر چند که بازار آن محدود به آمریکا باشد هم در فاصله ای بسیار کوتاه می توان دستگاه مورد نظر را در بازارهای داخلی هم پیدا کرد. البته مطمئنا در ابتدا با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت اصلی دستگاه روبرو خواهیم بود اما در نهایت این اعداد به مقدار حقیقی خود نزدیک تر می شوند. در ادامه می توانید کانفیگ های مختلف Surface Book و Surface Pro 4 و همچنین قیمت های هر کدام از آنها را مشاهده کنید:

Surface Book

قیمت (دلار)

کانفیگ (حافظه RAM، پردازنده، حافظه داخلی)

۱۴۹۹

۱۲۸GB – Core i5 – 8GB

۱۶۹۹

۲۵۶GB – Core i5 – 8GB

۱۸۹۹

۲۵۶GB – Core i5 – 8GB/dGPU

۲۰۹۹

۲۵۶GB – Core i7 – 8GB/dGPU

۲۶۹۹

۵۱۲GB – Core i7 – 16GB/dGPU

۳۱۹۹

۱TB – Core i7 – 16GB/dGPU

 

همان طور که مشاهده می کنید ارزان ترین مدل سرفیس بوک تقریبا ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته (۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با فرض دلار ۳۲۰۰ تومانی) و در گران ترین مدل که دارای حافظه داخلی ۱TB، پردازنده i7 اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه RAM و همچنین پردازنده گرافیکی مجزاست قیمت به ۳۲۰۰ دلار می رسد (۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان با فرض دلار ۳۲۰۰ تومانی) که رقم بسیار چشمگیری است!

 

Surface Pro 4

قیمت (دلار)

کانفیگ (حافظه RAM، پردازنده، حافظه داخلی)

۸۹۹

۱۲۸GB – intel Core M3 – 4GB

۹۹۹

۱۲۸GB – intel Core i5 – 4GB

۱۲۹۹

۲۵۶GB – intel Core i5 – 8GB

۱۵۹۹

۲۵۶GB – intel Core i7 – 8GB

۱۷۹۹

۲۵۶GB – intel Core i7 – 16GB

۲۱۹۹

۵۱۲GB – intel Core i7 – 16GB

 

سرفیس پرو ۴ در مدلی که دارای پردازنده M3 و ۴ گیگابایت حافظه RAM است و به عنوان مدل پایه شناخته می شود قیمتی معادل ۹۰۰ دلار (۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان با در نظر گرفتن دلار ۳۲۰۰ تومانی) دارد و گران ترین ورژن این تبلت هم که دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده i7 اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه RAM است ۲۲۰۰ دلار (۷ میلیون و ۴۰ هزار تومان با فرض دلار ۳۲۰۰ تومانی) قیمت گذاری شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.