۰

همکاری مشترک ایران وکره جنوبی در فناوری اطلاعات کلید خورد

بازدید 1835

همکاری دوجانبه ایران و کره جنوبی در پروژه های پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات، آغاز شد.

2153056

در پی سفر قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری کره جنوبی ( ETRI) به ایران و دیدار با رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، انجام پروژه های مشترک در حوزه فناوری های نوین ارتباطی، برنامه ریزی شد.

این دیدار به منظور شروع همکاری دوجانبه بین انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ( ETRI) و پژوهشگاه ICT ایران انجام و ساختار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهمترین طرح‌ها و فعالیتهای جاری آن معرفی شد.

یانگ چوی قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI)، با توجه به انجام پروژه‌هایی از جمله اینترنت اشیاء (IOT ) در مرکز تحقیقات مخابرات ایران (پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) گفت: ما می‌توانیم در حوزه اینترنت اشیاء و اینترنت همه چیز (IOT و IOE ) همکاری‌های خوبی باهم داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، می توانند به صورت مشارکتی پروژه ای تحت عنوان KSP به معنی «برنامه به اشتراک گذاشتن دانش» را انجام دهند.

انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI) مجموعه ای پیشرفته است که درحوزه اطلاعات، مخابرات، الکترونیک و فناوری های همگرا فعالیت می‌کند.

این انستیتوی دولتی، در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده و در زمینه ICT دارای بالاترین رتبه در سراسر دنیا و دارای ۲۷ شعبه در جهان است. این مرکز تحقیقاتی دارای ۲۰۰۰ پژوهشگر و دارای ۳ مرکز تحقیقات و ۶ آزمایشگاه تخصصی است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.