۰

نماینده مردم مهاباد: در این مدت ۷ تا ۸ میلیون شغل اینترنتی را از دست داده‌ایم

بازدید 1044

نماینده مردم مهاباد اعلام کرد محدودیت اینترنت باعث از دست رفتن هفت تا هشت میلیون شغل اینترنتی شده است و پلتفرم‌های داخلی جایگزین در حدی نیستند که مشکلات مردم را حل کنند.

جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با جماران گفت که اگر مجلس پای کار بود وزیر ارتباطات باید استیضاح می‌شد: «مسئولان باید جوابگوی کسب‌و‌کار مردم باشند؛ جلوی آزادی‌های قانونی مردم را نمی‌توان گرفت. محدودیت اینترنت باعث مشکلات بسیاری در کشور شده است، حتی در مسائل اداری فرد برای یک حواله بانکی باید ده روز برود و بیاید؛ وقت مردم بسیار اهمیت دارد. از سوی دیگر ما ۷ تا ۸ میلیون شغل‌های اینترنتی را در این مدت از دست داده‌ایم. پلتفرم‌های داخلی را به‌عنوان جایگزین معرفی کردند اما این پلتفرم‌ها در آن حد نیستند که مشکلات مردم را حل کنند.»

محمودزاده در ادامه با اشاره به شعار انتخاباتی رییسی در خصوص اینترنت گفت: «یکی از شعارهای انتخاباتی آقای رییسی در خصوص اینترنت بود که بیان کردند، ما نمی‌گذاریم مردم با مشکل اینترنت مواجه شوند. مثالی نیز در رابطه با بازی بچه‌ها زدند که در حین بازی، اینترنت دختر یا پسر بچه قطع و آن ناراحت می‌شود. حال بازی که هیچ، شغل‌ها تعطیل شده است. آیا نباید این روند تغییر کند؟ دولت باید در این موضوع فکری اساسی کند. یکی از شعارهای دیگر رئیس دولت سیزدهم در باب ایجاد شغل بود که گفتند سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کنیم. پس از یک سال نه‌تنها ایجاد نشد، بلکه ۱۰ میلیون شغل هم از دست دادیم. این عملکرد خوبی برای دولت نیست و در آینده باید جوابگو باشند و این موضوع جزو عملکرد منفی دولت حساب خواهد شد.»

نماینده مردم مهاباد در خصوص عملکرد دولت سیزدهم هم از مشکلات ایجاد شده در زمینه فضای مجازی گفت: «دولت از نظر قانونی وظیفه دارد زیر ساخت‌ها را آماده کند. مردم را با شعار و وعده وعید نمی‌توان اداره کرد و تنها در عمل می‌توان کار کرد. در بحث اشتغال رییسی قول داد در طول دوران ریاست خود برای چهار میلیون نفر شغل ایجاد کند ولی کاملاً موضوع برعکس است. نمونه بارز آن بحث فضای مجازی و همچنین رفاه فرهنگی و تأمین نیازهای جوانان است که در قبال آن کوتاهی کرد.»

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.